וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לסגור את התחרות: מצאנו את השושבינה הגרועה בעולם

21.1.2017 / 7:38

אמנדה וויליס בת ה-35 השתכרה בחתונה של חברתה הטובה ביותר, גנבה רכב, כמעט דרסה את השושבין, חבטה באחד האורחים - וזה ממש לא הכל

צילום מסך

מי מאיתנו לא השתכר ועשה קצת פדיחות בחתונה?

טוב, המקרה שמיד תראו הוא לא מקרה רגיל של אדם שרוצה לשמוח בשמחתו של חבר קרוב, עולה על הרחבה ומפגין כישורי ריקוד איומים, למשל. לא. המקרה הזה הרבה, הרבה יותר גרוע.

אמנדה וויליס בת ה-35 שימשה כשושבינה של חברתה הטובה ביותר, ג'ניפר ג'ונס, שעה שזו נישאה לבחיר ליבה דייויד באטלר בפלורידה מוקדם יותר החודש. אלא שעשרים דקות לאחר שהחלה קבלת הפנים וויליס כבר השתכרה כהוגן. "היא היתה גמורה לגמרי. היא שתתה כמעט בקבוק וויסקי שלם", העיד אחד האורחים.

עוד בנושא:

ריאליטי חדש: נשיקה צרפתית עם 10 גברים בעיניים מכוסות
נערות ונערי ליווי מציגים חיים זוהרים ולוהטים ברשת - מה המציאות?
סקס, אקדח ואימוץ: הקשר החולני בין מורה ותלמיד הסתיים בכלא

שושבינה עושה בושות. צילום מסך
אמנדה וחברתה הטובה ביותר, לפני כל הבלגן/צילום מסך

לאחר ששתתה לשוכרה הפכה וויליס אגרסיבית ודרשה מהאורחים את מפתחות כלי הרכב שלהם. כשסירבו, גנבה את המפתחות של השושבין, ניסתה לברוח במכוניתו וכמעט דרסה אותו. במקום להבין את החומרה של מה שכמעט עשתה, וויליס נעזרה בשאר האורחים כדי לצאת מהרכב, להיכנס לבר ולשתות בקבוק נוסף.

אבל זה נהיה גרוע יותר: תוך זמן קצר היא כבר חבטה בפניו של אחד האורחים, ובשלב הזה המשטרה הגיעה. וויליס, שככל הנראה החלה להבין את המשמעות של פעולותיה האחרונות, טענה שהיא עוברת התקף לב. היא נלקחה לבית חולים, אך לא עשתה זאת בשקט: בדרך חשפה את שדיה בפני שוטרים, תקפה שני חובשים ובעטה בציוד רפואי. מבית החולים היא נלקחה לתחנת המשטרה ומשם לכלא, עם האשמות של גניבה, תקיפה, גניבת רכב והפרה של תנאי המבחן שלה. אה, כן זו הפעם התשיעית שאמנדה וויליס נעצרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת המעצר של אמנדה וויליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully