וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, אקדח ואימוץ: הקשר החולני בין מורה ותלמיד הסתיים בכלא

12.1.2017 / 13:38

ג'יימי האייט בת ה-32 החלה לנהל מערכת יחסים אינטימית עם תלמיד בן 14, במהלכה העניקה לו שלל מתנות ובשלב מסוים ביקשה לאמצו. כעת הודתה באשמה והיא עלולה לבלות את 20 השנים הקרובות במאסר

צילום מסך

עושה רושם שבשנים האחרונות מדווחים עוד ועוד מקרים של מורות שפוצחות במערכות יחסים אסורות עם תלמידים והן לרוב גם נענשות על כך בחומרה. אלא שהמקרה של ג'יימי האייט חריג בכל קנה מידה. המורה האמריקאית בת ה-32 הודתה לאחרונה כי ניהלה עם תלמיד בן 14 קשר רומנטי שנמשך כשנתיים. אבל זה לא הסוף: במהלך התקופה הזו, ניסתה האייט לאמץ את הנער. כעת, לאחר שהמשפט בעניינה הגיע לסיומו והיא נמצאה אשמה, היא צפויה להשלח לכלא לתקופה שתנוע בין שלוש שנים ל-20 שנה.

האייט הודתה שהיחסים האסורים עם הנער החלו ב-2014, כשהיה בן 14, ונמשכו עד ינואר 2016, אז נעצרה על ידי בלשי משטרה סמויים. בתקשורת המקומיצ דווח שהשניים החלו לבלות זמן יחדיו מחוץ לבית הספר עוד קודם לכן, כשהנער היה בן 11 בלבד. לאחר שעזב לבית ספר אחר, הפכו היחסים אינטימיים יותר, וכללו גם יחסי מין שהביאו לכך שהאייט הורשעה בתקיפה מינית בדרגה ראשונה ושלישית.

עוד בנושא:

המורה שהתעללה מינית בתלמידיה - קיבלה רק מאסר בית
המורה שניהלה רומן עם בן 13 ונכנסה להריון - לא תענש?

המורה ג'יימי היאט. צילום מסך
החטא ועונשו. ג'יימי האייט/צילום מסך

הנער סיפר למשטרה שהוא והאייט קיימו יחסי מין "כל כך הרבה פעמים שאני אפילו לא זוכר" - בעיקר בביתה של המורה ובמגרש חניה. האייט אף הציעה לו טלפון סלולרי, כסף, אקדח, ובשלב מסוים רצתה לאמץ אותו חוקית, שעה שאביו הביולוגי היה בכלא בעצמו.

"ניצלתי את כוחי כמורה", הודתה האייט. "זה התחיל עם כוונות טובות, אבל כשמחלת הנפש שלי חזרה זה יצא משליטה והלך למקומות מאוד אפלים. הייתי חסרת אחריות ופעלתי ללא שיקול דעת. זה לא האדם שאני, או שאני רוצה להיות".

  • עוד באותו נושא:
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully