וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול לאור יום: מתנקש ירה למוות בסועדים שסירבו לשלם דמי חסות

8.1.2016 / 9:51

צפו בתיעוד שמגיע מצלמות האבטחה במסעדה בפרו, בו נראה גבר נכנס למסעדה, שולף אקדח ויורה למוות בשני קורבנותיו לעיני ילדים תמימים. אזהרה: הקטע קשה לצפייה

יוטיוב

תוכן משטרתי שהודלף השבוע לרשת מציג את הרגע המחריד בו אדם נכנס למסעדה עמוסה בסועדים, שולף אקדח ויורה למוות בשניים מהסועדים מטווח קצר. בצילומי האבטחה ניתן לראות את שותפו של הרוצח ממתין מחוץ למסעדה. על פי החשד, מדובר ברצח ממניע פלילי - אחרי שהשניים הסתבכו עם כנופיית פשע וסירבו לשלם לה דמי חסות.

התקרית המזעזעת התרחשה במסעדת הבשר הפופולארית "רוקיז" שבאוורל, הקרובה ללימה, פרו. בנוסף לשני הנרצחים, כריסטיאן אלגרה ריברה בן ה-32 ורפאל ראמוס טרינידד, בן ה-37, נפצעו גם 3 נשים מכדורים תועים. במסעדה נכחה גם קבוצה של ילדים שחגגו את סיום שנת הלימודים שלהם.

חיסול לאור יום. צילום מסך
חיסול לאור יום במסעדה בפרו/צילום מסך

המשטרה מאמינה שריברה וטרינידד נהרגו אחרי שסירבו לשלם דמי חסות לכנופיית פשע. כריסטיאן הוא בעל בית לוויות וסומן ע"י הכנופייה בשנה האחרונה. רפאל עבד עבור חברת בנייה בעיר ארקיפה ונסע לאוורל עם אשתו ושני ילדיהם כדי לחגוג את חג המולד.

מפקד המשטרה אמר לתקשורת המקומית: "הוא נכנס למסעדה כדי להרוג. לא הייתה לו כוונה אחרת. בהתחלה היו דיבורים על שוד כושל, אך העדים במקום הפריכו את הגירסה הזאת. אנחנו חושדים שהשניים נהרגו על סירובם לשלם דמי חסות. כנראה שהם לא לקחו את האזהרות שקיבלו ברצינות ולא דיווחו על האיומים".

עוד באותו נושא

מזעזע: תלמידה היכתה חברה לכיתה בכסא - התלמידים צילמו בסמארטפונים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully