וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת משפחות החטופים: "כדי להציל את החטופים מידי חמאס, צריך להציל את המדינה מידי נתניהו"

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 18:39

משפחות החטופים לתקשורת: "נתניהו ויתר על החטופים והפקיר אותם למות בשבי. כל עוד הוא בשלטון החטופים לא יחזרו. הוא מוביל את ישראל כולה לכישלון. די לשתף פעולה, תפילו את הממשלה ותצילו את החטופים ואת המדינה". מוקדם יותר, פרסם חמאס סרטון של החטוף נדב פופלוול

משפחות חטופים מורידות את דגל המדינה בבסיס הקריה לחצי התורן/ניב אהרונסון

לאחר שחמאס פרסם היום (שבת) סרטון של החטוף נדב פופלוול, שנחטף מקיבוץ נירים ב-7 באוקטובר, מטה משפחות החטופים בהצהרה לתקשורת, מהקרייה בתל אביב: "בגלל נתניהו אין עסקה והחטופים לא חוזרים. הוא מפקיר אותם למוות משיקולים פוליטיים. הכניסה לרפיח מרחיקה עסקה ומסכנת את בני משפחותינו. כל עוד הוא בשלטון הם לא יחזרו".

אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר החטוף מסרה כי "זהו היום ה- 218 שבו אהובינו נמצאים בשבי בגיהנום בעזה. התכנסנו כאן היום כדי לצעוק לכל עם ישראל: ממשלת ישראל ויתרה על החטופים והפקירה אותם למות בשבי החמאס! כל עוד נתניהו בשלטון החטופים לא יחזרו. היום כבר ברור שרק ממשלה אחרת תוכל להחזיר אותם הביתה".

"בשבועיים האחרונים ראש הממשלה עסק בטירפוד פושע של עסקאות להצלת החטופים. בגלל נתניהו אין עסקה והחטופים לא חוזרים! הוא מפקיר את בני משפחותינו למוות משיקולים פוליטיים! הכניסה לרפיח והרחבת הפעולה שם גם מרחיקה עסקה וגם מסכנת את בני משפחותינו! כל עוד נתניהו בשלטון החטופים לא יחזרו, כי נתניהו לא רוצה אותם בבית", הוסיפה מצגר.

מחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024. ניב אהרונסון
מחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024/ניב אהרונסון

מירב סבירסקי, אחותו של איתי סבירסקי שנרצח בשבי החמאס: נתניהו לא יושב לבדו בקבינט המלחמה.
גלנט, גנץ ואיזנקוט - אתם מאפשרים לנתניהו לטרפד את העסקאות! אתם לא עוצרים אותו, אתם לא חושפים אותו, ובכך אתם משתפים איתו פעולה. לכן, דם החטופים הוא על גם על הידיים שלכם.
גם אתם שותפים להפקרה".

"קיבלנו היום עדות מצמררת נוספת משבי החמאס, שממחישה כי לחטופים נגמר הזמן ובקרוב מאוד גם אלה שעוד בחיים לא בטוח ישרדו. חייבים להציל אותם עכשיו".

יפעת קלדרון, בת דודו של עופר קלדרון אמרה בהצהרה כי "היום כבר ברור: נתניהו מוביל את מדינת ישראל כולה לכישלון מוחלט. החטופים לא כאן, החמאס חוזר לשלוט באזורים שנכבשו על ידינו, אין אסטרטגיה, הצפון עולה באש, הדרום מטווח, העקורים מופקרים, האסון מעמיק - אם נמשיך ככה,אנחנו נאבד לא רק את החטופים אלא גם את המדינה. נתניהו הוא לא רק המכשול לעסקה, נתניהו הוא גם המכשול למדינה".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
נדב פופלוול. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נדב פופלוול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר: "גנץ, איזנקוט, גלנט, וכל בעלי המצפון בליכוד ובקואליציה -
כדי להציל את החטופים הנמקים במנהרות, כדי להביא לעסקה במהירות, כדי לעצור את מהלכי טירפוד העסקאות, כדי לעצור את פשע ההפקרה - אנחנו קוראים לכם: תפילו את הממשלה. הממשלה מוותרת על החטופים, הממשלה מובילה את המדינה כולה לאבדון, תפסיקו לשתף פעולה ותצילו את החטופים ואת המדינה! צאו לציבור ותגידו: שכדי להציל את החטופים אפשר וצריך לסיים את המלחמה".

מאז האצת המגעים לעסקת חטופים בחודש האחרון פרסמו חמאס סרטונים של החטופים הירש גולדברג-פולין, קית' סיגל ועמרי מירן. "אנחנו פה כבר 202 ימים", אמר עמרי, וקית' הוסיף כי הוא "תוהה עד מתי". עוד תועד קית' פורץ בבכי, אולם הוסיף תוך פניה למשפחתו: "חשוב שתדעו שאני בסדר".

לאחר פרסום הסרטון, יצאו משפחות החטופים בהצהרת "חירום" לתקשורת, בה קראו לממשלה לסיים את המלחמה בתמורה לעסקת חטופים כוללת. "חצי שנה מספרים לנו שלחץ צבאי יביא לשחרור החטופים", אמרו, בהפגנה שקיימו משער בגין בקריה. "הקונספציה הזו כשלה. אנחנו קוראים היום לכל חברי הממשלה: אם הדרך היחידה לעסקת חטופים כוללת היא סיום המלחמה - הסכימו לשלם את המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully