וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות חיים ראשון: חמאס פרסם סרטון של החטוף נדב פופלוול

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 14:39

נדב בן ה-51, בנה של חנה פרי ששוחררה מהשבי, נחטף מקיבוץ נירים בטבח ב-7 באוקטובר. זו הפעם השלישית בחודש האחרון שבה חמאס מפרסם סרטוני טרור פסיכולוגי של חטופים שמוחזקים בשבי, בצל המגעים לעסקה שנמשכים כבר חודשים ארוכים

"תצילו את מי שעוד אפשר": מפגינים חסמו את איילון צפון בדרישה לשחרור החטופים/יותם רונן

ארגון הטרור חמאס פרסם היום (שבת) אות חיים ראשון מהחטוף נדב פופלוול בן ה-51, שנחטף מקיבוץ נירים במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר. נדב הוא בנה של חנה פרי ששוחררה משבי חמאס, ואחיו של רועי שנרצח בידי מחבלי חמאס באותה שבת שחורה.

מאז האצת המגעים לעסקת חטופים בחודש האחרון פרסמו חמאס סרטונים של החטופים הירש גולדברג-פולין, קית' סיגל ועמרי מירן.

חמאס פרסם אות חיים של החטוף נדב פופלוול. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חמאס פרסם אות חיים של החטוף נדב פופלוול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כאמור, בחודש שעבר פרסם חמאס אות חיים ראשון של קית' סיגל ועמרי מירן המוחזקים בשבי, במהלכו, מסרו השניים את אהבתם וגעגועיהם ליקיריהם. "אנחנו פה כבר 202 ימים", אמר עמרי, וקית' הוסיף כי הוא "תוהה עד מתי". עוד תועד קית' פורץ בבכי, אולם הוסיף תוך פניה למשפחתו: "חשוב שתדעו שאני בסדר".

לאחר פרסום הסרטון, יצאו משפחות החטופים בהצהרת "חירום" לתקשורת, בה קראו לממשלה לסיים את המלחמה בתמורה לעסקת חטופים כוללת. "חצי שנה מספרים לנו שלחץ צבאי יביא לשחרור החטופים", אמרו, בהפגנה שקיימו משער בגין בקריה. "הקונספציה הזו כשלה. אנחנו קוראים היום לכל חברי הממשלה: אם הדרך היחידה לעסקת חטופים כוללת היא סיום המלחמה - הסכימו לשלם את המחיר".

"מדינת ישראל חייבת לבחור: חטופים או מלחמה" הוסיפו. "כניסה לרפיח תביא לרצח עוד חטופים בשבי, או למותם מאש המלחמה. זו הפקרה נוספת של החטופים לגורל של מוות. ישראל חייבת לבחור בהחזרתם".

כמה ימים לפני פרסום הסרטון בו מופיעים קית' סיגל ועמרי מירן, פרסם חמאס אות חיים של הירש גולדברג פולין שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. בסרטון נראה גולדברג פולין פצוע בידו, זכר לאותה פציעה בשבת השחורה, אז פורסם תיעוד של הירש נחטף על ידי מחבלי חמאס בעודו נפצע בזרועו מפגיעת רימון שהושלך למיגונית בעוטף.

זמן קצר לאחר מכן, הגיבו הוריו של הירש בסרטון שפרסמו. "חשים הקלה לראות אותו חי, אבל גם מודאגים מהבריאות ומצבו הנפשי, כמו גם לזה של כל החטופים", אמרו. בהמשך, פנו לבנם: "הירש, אם אתה יכול לשמוע אותנו, שמענו את קולך היום בפעם הראשונה זה 201 ימים. אנחנו אוהבים אותך, תישאר חזק, תשרוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully