וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות חיים משני חטופים: חמאס פרסם סרטון של עמרי מירן וקית' סיגל

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 19:30

מדובר באות חיים ראשון מהשניים שמוחזקים זה 204 ימים בשבי, במהלכו הביע עמרי את געגועיו לקרוביו, וקית' פרץ בבכי והוסיף תוך פניה למשפחתו: "חשוב שתדעו שאני בסדר". "מרגש לראות אותו", אמר לוואלה נדב, אחיו של עמרי, "לחימה ברפיח - תביא אותם הביתה"

סרטון של החטופים קית' סיגל ועמרי מירן מהשבי בעזה/מערכת וואלה!

חמאס פרסם היום (שבת) אות חיים ראשון של קית' סיגל ועמרי מירן, שנחטפו במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר מאז מוחזקים בשבי ברצועה.

במהלך הסרטון, מסרו השניים את אהבתם וגעגועיהם ליקיריהם. "אנחנו פה כבר 202 ימים", אמר עמרי, וקית' הוסיף כי הוא "תוהה עד מתי". עוד תועד קית' פורץ בבכי, אולם הוסיף תוך פניה למשפחתו: "חשוב שתדעו שאני בסדר".

מרגש לראות את התמונה הזאת, אני שמח שהוא בחיים", אמר לוואלה נדב מירן, אחיו של עמרי. "הוא נראה לי בסדר, מקווה לראות אותו כמה שיותר מהר בבית. לצאת להילחם ברפיח יביא אותם מהר יותר. פחות דיבורים, יותר מעשים".

חמאס מפרסם עוד סרטון של החטופים. על פי סעיף, עיבוד תמונה
אות חיים ראשון. החטופים קית' סיגל ועמרי מירן/עיבוד תמונה, על פי סעיף

עמרי מירן נחטף מביתו בנחל עוז לעיני משפחתו, בעוד אשתו, לישי לביא, הספיקה להגיד לו: "אני אוהבת אותך, אנחנו מחכות לך, אל תהיה גיבור". ברגע שנלקח על ידי השובים, בתו רוני בת השנתיים ניסתה לרוץ אחריו וצעקה: "אני רוצה את אבא שלי". קית' סיגל הינו בן זוגה של אביבה בת ה-62 ששוחררה מהשבי ב-26 בנובמבר במסגרת הפעימה השלישית לשחרור חטופים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קרובים של קית סיגל בכיכר החטופים זמן קצר לאחר פרסום סרטון שלו בשבי החמאס. רועי בושי Roi Boshi, אתר רשמי
קרובים של קית סיגל בכיכר החטופים זמן קצר לאחר פרסום סרטון שלו בשבי החמאס/אתר רשמי, רועי בושי Roi Boshi

משפחות החטופים יצאו היום בהצהרת "חירום" לתקשורת, בה קראו לממשלה לסיים את המלחמה בתמורה לעסקת חטופים כוללת. "חצי שנה מספרים לנו שלחץ צבאי יביא לשחרור החטופים", אמרו, בהפגנה שקיימו משער בגין בקריה. "הקונספציה הזו כשלה. אנחנו קוראים היום לכל חברי הממשלה: אם הדרך היחידה לעסקת חטופים כוללת היא סיום המלחמה - הסכימו לשלם את המחיר".

"מדינת ישראל חייבת לבחור: חטופים או מלחמה" הוסיפו. "כניסה לרפיח תביא לרצח עוד חטופים בשבי, או למותם מאש המלחמה. זו הפקרה נוספת של החטופים לגורל של מוות. ישראל חייבת לבחור בהחזרתם".

הצהרת משפחות החטופים: "כניסה לרפיח תביא לעוד חטופים או למותם בשבי"/יותם רונן

ביום רביעי פרסם חמאס אות חיים של הירש גולדברג פולין שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. בסרטון נראה גולדברג פולין פצוע בידו, זכר לאותה פציעה בשבת השחורה, אז פורסם תיעוד של הירש נחטף על ידי מחבלי חמאס בעודו נפצע בזרועו מפגיעת רימון שהושלך למיגונית בעוטף.

זמן קצר לאחר מכן, הגיבו הוריו של הירש בסרטון שפרסמו. "חשים הקלה לראות אותו חי, אבל גם מודאגים מהבריאות ומצבו הנפשי, כמו גם לזה של כל החטופים", אמרו. בהמשך, פנו לבנם: "הירש, אם אתה יכול לשמוע אותנו, שמענו את קולך היום בפעם הראשונה זה 201 ימים. אנחנו אוהבים אותך, תישאר חזק, תשרוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully