וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של איתי לבני מספרת על הבן שנפל: "היה מענטש, ילד זהב"

עודכן לאחרונה: 11.5.2024 / 17:23

לבני נהרג בצפון רצועת עזה מפיצוץ מטען, יחד עם שלושה חיילים נוספים מגדוד 931 של חטיבת הנח"ל. הוא הותיר אחריו אח תאום זהה, אחות גדולה והורים. לבני גדל ברמת השרון והיה כדורסלן מצטיין בקבוצת הנוער. "סיים טירונות לאחרונה ולא חשש מהכניסה לעזה, להפך - שאף קדימה"

בווידאו: תיעוד: לוחמי גדוד 931 בהתקלות מול מחבלי החמאס בג׳באליא/צילום: דו"צ

דובר צה"ל פרסם אתמול (שישי) כי סמל איתי לבני, בן 19 מרמת השרון, נפל בקרב בצפון הרצועה. בנוסף אליו נפלו בתקרית עוד שלושה לוחמים מגדוד 931, סמל יוסף דסה מקרית ביאליק, סמל ארמיאס מקוריאו מבאר שבע וסמל דניאל לוי מקרית מוצקין.

לבני הותיר אחריו אח תאום זהה, יואב, אחות גדולה קרן והורים - אמיר ונעמי. הוא גדל ברמת השרון והתגורר בה כל חייו, שיחק באגודת הספורט העירונית, תחילה כדורגל, בהמשך כדורסל ובין לבין טניס. "הייתה לו יד רכה, ככה אמר המאמן תמיד", סיפר אביו אמיר לוואלה. "הוא היה תמיד מצטיין, תמיד שאף להיות הכי טוב במה שעשה. אהב להתעמק בנושאים שבהם עסק, כמו היסטוריה, ספורט ומוזיקה. ניגן בגיטרה לתקופה מסוימת".

החלל איתי לבני ומשפחתו. באדיבות המשפחה
"תמיד שאף להיות הכי טוב במה שעשה". איתי לבני עם אחותו קרן והוריו/באדיבות המשפחה
סמל איתי לבני, מרמת השרון, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 19 בנופלו.. דובר צה"ל
"נהרג מפיצוץ מטען בצפון הרצועה". סמל איתי לבני/דובר צה"ל

עוד הוסיף אביו ואמר כי "בהתחלה היה מיועד לכפיר אבל בסוף גויס לנח"ל. הוא סיים טירונות לאחרונה. לפני שבועיים יצא הביתה, היה שבוע בבית עם כל המשפחה, וביום ראשון חזר לצבא. ברביעי נכנס לזיתון. שם, להבנתי, מטען התפוצץ במקום שנכנסו אליו. הוא לא היה נשמע כאילו הוא חושש מהכניסה לרצועה, להפך. הוא היה נגביסט חוד, תפקיד שבו הולכים קדימה. הוא דיבר איתי לפני שנכנסו, עודדתי אותו וחיזקתי אותו. איתי היה מענטש. מלח הארץ. ילד זהב".

איתי לבני ואחיו התאום יואב. באדיבות המשפחה
"בהתחלה היה מיועד לכפיר אבל בסוף גויס לנח"ל". איתי לבני עם אחיו התאום יואב/באדיבות המשפחה
איתי לבני ואחיו התאום יואב. באדיבות המשפחה
"לא היה נשמע כאילו הוא חושש מהכניסה לרצועה". איתי לבני עם אחיו התאום יואב/באדיבות המשפחה

אתמול, דובר צה"ל פרסם את שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנפלו בצפון רצועת עזה. הארבעה היו לוחמים בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל. בנוסף נפצעו באירוע באורח קשה קצין ולוחם מגדוד 931. מדובר צה"ל נמסר שהארבעה נהרגו מפיצוץ מטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully