וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרגו בפיצוץ מטען: ארבעה לוחמים מגדוד 931 של חטיבת הנח"ל נפלו בצפון הרצועה

הארבעה הם סמל איתי לבני מרמת השרון, סמל יוסף דסה מקרית ביאליק, סמל ארמיאס מקוריאו מבאר שבע וסמל דניאל לוי מקרית מוצקין. קצין ולוחם נפצעו באירוע באורח קשה. בבאר שבע ספדו לארמיאס מקוריאו: "היה ילד עם עיניים טובות ולב טוב, אובדן בלתי נתפס"

תקיפות צה"ל ברפיח/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל פרסם היום (שישי) את שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנפלו בצפון רצועת עזה. הארבעה הם סמל איתי לבני בן 19, מרמת השרון, סמל יוסף דסה בן 19, מקרית ביאליק, סמל ארמיאס מקוריאו בן 19, מבאר שבע, וסמל דניאל לוי, בן 19, מקרית מוצקין. הארבעה היו לוחמים בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל. בנוסף נפצעו באירוע באורח קשה קצין ולוחם מגדוד 931. מדובר צה"ל נמסר עוד שהארבעה נהרגו מפיצוץ מטען. בנוסף נמסר ששני לוחמים מגדוד 9, חטיבה 401, נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.

סמל איתי לבני, מרמת השרון, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 19 בנופלו.. דובר צה"ל
סמל איתי לבני, מרמת השרון, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 19 בנופלו./דובר צה"ל

עיריית רמת השרון מסרה כי היא מרכינה ראשה באבל על נפילתו של סמל איתי לבני. מהעירייה נמסר: "איתי ילד מקסים, בוגר תיכון אלון במגמת ביולוגיה. היה תלמיד מצטיין וספורטאי מצטיין ואהב מאד כדורסל".

אנדי קליסקי, מנהלת תיכון אלון, ספדה לו: "איתי היה נער נעים הליכות ועדין נפש, בעל מחשבה מקורית ומעמיקה. היה לו חיוך ביישני וכובש. הוא היה חבר טוב ואהוב על בני הכיתה ועל מוריו. זוהי אבדה עצומה לבית הספר, לעיר ומדינת ישראל".

איתי מותיר אחריו זוג הורים, אמיר ונעמי, אח תאום - יואב, ואחות גדולה - קרן.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
סמל ארמיאס מקוריאו (Ermiyas Mekuriyaw), בן 19, מבאר שבע, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.. דובר צה"ל
סמל ארמיאס מקוריאו (Ermiyas Mekuriyaw), בן 19, מבאר שבע, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה./דובר צה"ל

מהתיכון המקיף הדתי אמית בבאר שבע, שבו למד ארמיאס מקוריאו, נמסר כי בית הספר "אבל וכואב על נפילתו בגבורה של בוגרנו האהוב ארמיאס מקוריאו ז"ל לוחם הנח"ל שנפל הלילה ברצועת עזה בהגנה על עמו וארצו". עדי ממו המחנכת שלימדה את ארמיאס בכיתה י"ב אמרה כי "הוא היה ילד עם עיניים טובות ולב טוב. חבר טוב, אוהב אדם ואהוב על הבריות. לארמיאס היתה ענווה גדולה ודרך ארץ והאובדן שלו קשה ובלתי נתפס".

צוריאל רובינס מנהל בית הספר, ספד לו במילים: "ארמיאס רק סיים את לימודיו בבית הספר בשנה שעברה ורוב מוחלט של התלמידים מכירים אותו והמומים מכאב. הוא היה נער מתוק שקיבל החלטה לא מובנת מאליה לשרת כחייל קרבי ולהגן על המדינה ולב כולנו עם משפחתו באבלה הכבד. במוצאי שבת נקיים לתלמידים ומורים מפגש שבו נוכל לכאוב ביחד ולחזק איש את רעהו".

סמל יוסף דסה (Yosef Dassa), בן 19, מקרית ביאליק, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.. דובר צה"ל
סמל יוסף דסה (Yosef Dassa), בן 19, מקרית ביאליק, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה./דובר צה"ל

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי ספד לסמל יוסף דסה: "על ספו של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל קיבלנו בצהרים את הבשורה הקשה, כי תושב העיר, סמל יוסף דסה נפל הבוקר בתקרית קשה בקרב בצפון רצועת עזה. יוסף ומשפחתו עברו להתגורר בקריית ביאליק לפני כשנה. הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים, שלושה מהם מתחנכים במערכת החינוך שלנו. יוסף היה האח הבכור. בשעות הצהרים הגיעו נציגי צה"ל לבית הוריו ובפיהם הבשורה הקשה. זעקות השבר פלחו את חלל האוויר. נשבר הלב. אני שולח חיבוק חם ואוהב למשפחתו ומביע את הכאב והתנחומים שלנו למשפחתו".

סמל דניאל לוי. דובר צה"ל
סמל דניאל לוי/דובר צה"ל

עיריית קריית מוצקין, שבה התגורר דניאל לוי, פרסמה הודעה שבה נאמר: "לפני זמן קצר התבשרנו בבשורת איוב על נפילתו של דניאל בפעילות מבצעית ברצועת עזה. דניאל, תושב העיר, ילד יפה ומוכשר בנה של עובדת מסורה ומוערכת במערכת החינוך שלנו". הנהלת העירייה והמועצה מסרה "תנחומים מעומק הלב לבני משפחת לוי-דדון שהשמיים נפלו עליהם היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully