וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איום כבד על מדינת ישראל": סמוטריץ' מזהיר מפני הקמת מדינה פלסטינית

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 11:58

במפגש שערך עם ראשי רשויות מיהודה ושומרון, שר האוצר קרא לישראל לפעול נגד הקמת מדינה פלסטינית. "לא ייתכן ש-7 באוקטובר יהיה יום ייסוד המדינה הפלסטינית". בנוסף, השר הסביר כי נתניהו מונע אישורי בנייה ביהודה ושומרון וכי הוא פועל לשנות זאת

שר האוצר סמוטריץ' במסר לנתניהו: "ללא מבצע ברפיח - לממשלה בראשותך לא תהיה זכות קיום"/ללא קרדיט

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' קיים אמש (רביעי) ישיבה עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. בישיבה נכחו ראש מנהלת ההתיישבות יהודה אליהו, ראש מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ, ראש עיריית ביתר עלית מאיר רובינשטיין, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש עיריית מעלה אדומים גיא יפרח, וראשי המועצות המקומיות ביהודה ושומרון ובקעת הירדן.

במהלך הישיבה, דיבר עם ראשי הרשויות על התוכניות להקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה ושומרון, בהובלת ארצות הברית ובתמיכת מדינות נוספות "לא יתכן ש-7 באוקטובר, היום בו בוצע הטבח הנורא והקשה ביותר מאז השואה, יהיה יום ייסוד המדינה הפלסטינית", אמר. "מדינה פלסטינית מהווה איום כבד על מדינת ישראל ועלינו למנוע אותה בכל הכלים העומדים לרשותינו. הזמן לפעול נגד הרעיון המסוכן של הקמת מדינה פלסטינית זה עכשיו. מדינות העולם מקדמות את זה וזה מסוכן מתמיד".

בצלאל סמוטריץ'. פלאש 90 אבשלום ששוני, מערכת וואלה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/מערכת וואלה, פלאש 90 אבשלום ששוני

במהלך הישיבה, עדכן השר את הנוכחים כי ראש הממשלה מונע בחודשים האחרונים את כינוס מת"ע (מועצת התכנון העליונה) ואת אישורי תכניות הבניה ביהודה ושומרון, זאת בניגוד להסכמות אליהם הגיעו עם הקמת הממשלה. סמוטריץ' שיתף כי הוא פועל מול רה"מ לאפשר את המשך הבנייה.

בנוסף, סקר השר בפני ראשי המועצות את הפעילות של מנהלת ההתיישבות במשרד הביטחון בשמירה על השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון, בקידום אכיפה כנגד בניה ערבית בלתי חוקית, בהסדרת היישובים, וצעדים רבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully