וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה משפחות החטופים: ליאור רודאיף מניר יצחק, נרצח ב-7 באוקטובר, וגופתו מוחזקת בעזה

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 22:25

רודאיף, בן 61 מקיבוץ ניר יצחק, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ושלושה נכדים. "איש אהוב שלי תחזיק מעמד, אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע", כתבה יפה, אשתו, שעות בודדות לפני ההודעה על מותו. אחיינתו אמרה לוואלה: "נמשיך להילחם עד שכולם יחזרו הביתה"

בווידאו:יעל סבריאגו, אחייניתו של ליאור רודאיף, החטוף ברצועת עזה במעבר כרם שלום, 31 בינואר 2024/צו 9

מטה משפחות החטופים הודיע הערב (שלישי) כי ליאור רודאיף, בן 61 מקיבוץ ניר יצחק, נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לרצועת עזה ומוחזקת בידי חמאס. עד כה, מצבו של רודאיף לא היה ברור - והוא הוגדר חטוף.

ליאור הותיר אחריו אישה, יפה, שאליה נישא לפני 38 שנה, ארבעה ילדים, נעם, נדב, בר ובן, ושלושה נכדים - תומר, דגן ושי. אחייניתו יעל סבריאגו, שהשתתפה במחאת צו 9 לחסימת משאיות הסיוע לעזה, תועדה לאחרונה אוחזת בתמונתה של ליאור, שנקרעה בטעות בידי שוטרים שניסו לפנותה. "נמשיך להילחם להחזיר את כולם הביתה", אמרה סבריאגו לוואלה.

יעל סבריאגו אחייניתו של ליאור רודאיף בהפגנה של תנועת צו 9. היא אוחזת בתמונתו שנקרעה על ידי השוטרים. צו 9, אתר רשמי
אחייניתו של רודאיף, יעל סבריאגו, עם תמונתו שנקרעה במהלך אחת ההפגנות לחסימת הסיוע לעזה/אתר רשמי, צו 9

באופן מצמרר, יפה, אשתו של ליאור רודאיף, כתבה היום בחשבון הפייסבוק שלה, טרם הידיעה על מותו: "7 באוקטובר 2023 - 214 ימים, 7 חודשים. רוצה את ליאור בבית. חודש מורכב, אבא שלך תכף חוגג יום הולדת 89, דגן תכף חוגג 5, ושי כבר בת חודשיים. יום העצמאות המתקרב, זה החג שלך ושל טל ז"ל (כמה קשה לצרף את זה) סיורים, אישורים, הכנת שטח, ובסוף זיקוקים מרהיבים, אפילו שבשנים האחרונות חשבת שצריך להפסיק בגלל כל הסיבות הנכונות, וגם בגלל שקצת התעייפת".

"חסרות לנו האנרגיות שלך, חסרים לנו המפגשים המשפחתיים, כי שום דבר בלעדיך לא אותו דבר", שיתפה יפה, "חוסר הידיעה כל כך הרבה זמן, 214 יום, 7 חודשים, לכל הדעות זה הרבה יותר מידי זמן, ולאף אחד אין תשובות לתת, מדינת ישראל החזקה , המודיעין ה'מצויין'. איפה אתם? איך זה יתכן?".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
ליאור רודאיף שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו". רודאיף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"איש אהוב שלי תחזיק מעמד, אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע, ונמשיך להילחם עד שתחזור, געגועים". גם בנו כתב מוקדם יותר: "מחכים לך ולא עוצרים לרגע".

במטה משפחות החטופים מסרו כי "לממשלת ישראל החובה המוסרית למצות את כל האפשרויות העומדות בפניה בעסקה הנוכחית, ולהבטיח שליאור יגיע לקבורה בכבוד בישראל, לצד 38 החללים החטופים האחרים, ולצדם השבת כל החטופים החיים לשיקום במהרה".

בהמשך סיפרו על ליאור: "איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו. במשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול, לכל מקום תמיד התנדב ראשון והושיט יד לכל. ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע ומעריץ את שלמה ארצי".

גם בקיבוץ ניר יצחק, שבו התגורר ליאור, הודיעו על הירצחו: "ביתנו כואב ואבל עם קבלת הידיעה המרה על מותו של ליאור רודאיף. מחבקים ומשתתפים בצערה של יפה, הילדים וכל המשפחה המורחבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully