וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הפורנו העידה במשפט טראמפ: "ניסיתי שלא לחשוב בזמן הסקס איתו"

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 12:06

התביעה זימנה לדוכן העדים את סטורמי דניאלס, שעומדת במרכז פרשת דמי השתיקה שבה מואשם הנשיא לשעבר בזיוף מסמכים כדי "לקבור" סיפור על רומן ביניהם

סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. 31 במרץ 2023. רויטרס
סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. 31 במרץ 2023/רויטרס

סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו שעומדת במרכז משפט דמי השתיקה של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, עלתה היום (שלישי) בפעם הראשונה על דוכן העדים. היא סיפרה על המפגש ביניהם שהוביל למשפט, ואמרה כי טראמפ היה בפיג'מה בחדרו במלון שבו נפגשו ב-2006. לדבריה, היא הפליקה לו בישבנו, לבקשתו, וניסתה שלא לחשוב על האקט בזמן יחסי המין ביניהם.

התובעים טוענים כי טראמפ טייח תשלום דמי שתיקה בסך 130 אלף דולר שעורך דינו לשעבר מייקל כהן העביר לדניאלס לקראת הבחירות ב-2016. כהן אמר בעבר כי טראמפ הורה לו לשלם לדניאלס כדי שתשמור על שתיקה בנוגע למפגש מיני שקיימה לטענתה עם טראמפ ב-2006.

במהלך עדותה שנמשכה כמה שעות, היא סיפרה למושבעים שהחיים שלה הפכו ל"כאוס" אחרי שההסדר נחשף ב-2018, ואמרה כי היא הוטרדה בביתה.

דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, עלתה לדוכן כשהיא לבושה כולה בשחור, עם משקפיים שחורים. היא פתחה את עדותה בתיאור ילדותה כבת לאם חד הורית, שלעיתים נעלמת לימים רצופים.

לדבריה, היא החלה לרקוד במועדון בגיל 17. "התחלתי לרקוד בסופי השבוע, וזה היה די מגניב כי לא הייתי צריך לפספס שיעורים", אמרה דניאלס. היא הוסיפה שהשכר היה טוב יותר מאשר "לגרוף זבל".
טראמפ נשען לאחור בכיסאו, מעט כפוף, בעודו מתבונן בה.

דונאלד טראמפ. רויטרס
טראמפ במהלך עדותה של דניאלס, היום/רויטרס

בהמשך, דניאלס בת ה-45 סיפרה על המפגש עם טראמפ ועל כך שהתרגזה מהפרעותיו החוזרות ושאלה אותו: "אתה תמיד כזה יהיר ונפוח?". היא הוסיפה כי טראמפ ביקש ממנה להפליק לו בישבנו, והיא הסכימה.

"זה בולשיט", הטיח טראמפ ממקום מושבו.

דניאלס סיפרה כי היא קיימה יחסי מין עם טראמפ בן ה-77 - המבוגר ממנה ב-32 שנה - במהלך טורניר גולף, בעת שכבר היה נשוי למלניה. היא אמרה כי היא הייתה בת 27 אז.

דניאלס הייתה קורבן לכמה מתקפות בוטות של טראמפ ברשתות החברתיות. "למי להבנתך טראמפ התייחס אליו כאל פרצוף סוס וזולה בפוסט הזה?" התובעת סוזן הופינגר שאלה אותה כשהציגה פוסט ברשת החברתית של טראמפ. "אליי", השיבה דניאלס.

עוד בוואלה!

מקורב לטראמפ לשעבר במשפט: קנינו את הסיפור על הרומן שלו כדי שלא ייפגע בבחירות

לכתבה המלאה
איור מעדותה של סטורמי דניאלס במשפטו של דונלד טראמפ, 7 במאי 2024. רויטרס
איור מעדותה של סטורמי דניאלס במשפטו של דונלד טראמפ, 7 במאי 2024/רויטרס

העדות שלה הובילה את סניגוריו של טראמפ לבקש לפסול את המשפט, בטענה שהפרטים שנתנה, כמו העובדה שטראמפ לא היה עם קונדום, הם לא רלוונטים פרט להשפעה על חבר המושבעים. השופט חואן מרצ'ן דחה את הבקשה אך הסכים שחלק מעדותה הלכה רחוק מדי.

צוות ההגנה תקף את האמינות של דניאלס וחקר אותה על הצהרותיה הסותרות לגבי יחסיה עם טראמפ לאורך השנים. היא אף הודתה כי היא "שונאת" את טראמפ וכי רצתה להרוויח כסף מהסיפור שלה. ההסבר שלה לסיבה שבגללה היא החליטה לחשוף את סיפורה לציבור לאחר שתיקה ממושכת והכחשות לא היה ברור.

עורכי דינו של טראמפ רמזו שהיא רצתה להשתתף בתכנית הריאלטי שלו, "המתמחה". דניאלס אישרה כי היא קיוותה שהיא תוכל להופיע בתכנית אחרי המפגש ביניהם.

לפני תחילת עדותה, השופט במשפט, חואן מרצ'ן, אמר כי דניאלס תורשה להעיד לגבי הפרטים הבסיסיים של יחסיה עם טראמפ. הסנגורית של טראמפ סוזן נצ'לס התנגדה וטענה כי עדותה שולית בתיק המתרכז ברישומים כלכליים.

התובעת סוזן הופינגר, לעומתה, טענה כי העדות הכרחית להשלמת הסיפור ולביסוס אמינותה של דניאלס. "הפרטים לגבי האקט המיני יהיו בסיסיים מאוד. לא יהיו תיאורים של איברי מין או דברים מסוג זה", אמרה.

לפני תחילת עדותה של דניאלס, הוצגו למושבעים קטעים מכמה ספריו של טראמפ, כולל אחד שבו נכתב: "דינמיקה מינית תמיד קיימת בין אנשים, אלא אם אתם א-מיניים".

בקטע אחר מייעץ טראמפ לקוראים לעקוב מקרוב אחר הפעילות העסקית שלהם. "אני תמיד חותם על הצ'קים שלי, כך שאני יודע לאן הכסף הולך", נכתב בקטע אחר שכתב טראמפ, איל נדל"ן מניו יורק וכוכב ריאליטי לפני כניסתו לפוליטיקה.

התובעים הראו כי חתימתו של הנשיא לשעבר הייתה על התשלומים שבלב הפרשה. לטענתם, טראמפ תייג באופן שקרי את תשלומי ההחזרים שלו לכהן ב-2017 כהוצאות משפטיות בספרי חברת הנדל"ן שלו. זאת, לטענתם, כדי לכסות על תכנית לא חוקית להשפיע על בחירות 2016 באמצעות "קבירת" סיפורים היכולים להביך את טראמפ ולפגוע בו.

כהן, שהיה איש סודו של טראמפ, הודה ב-2018 בעבירות של הפרת חוק מימון הבחירות הפדרלי באמצעות התשלום לדניאלס, וריצה עונש מאסר. הוא העיד כי טראמפ הנחה אותו לבצע את התשלום וצפוי להעיד במהלך המשפט הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully