וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סמל מיכאל רוזל נהרג מהירי לכרם שלום

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 11:59

רוזל, בן 18 מראשון לציון, היה לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל. הוא נהרג ממטח הפצמ"רים שנורה מעבר רפיח לשטח כינוס באזור כרם שלום. באותה תקרית נפלו גם סמ"ר ראובן מרק אסולין, סמ"ר עידו טסטה וסמ"ר טל שביט

מסוק מפנה פצועים מכרם שלום/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל התיר היום (שני) לפרסום כי סמל מיכאל רוזל, בן 18 מראשון לציון, לוחם בגדוד 931 מחטיבת הנח"ל, נהרג אתמול במטח הפצמ"רים שנורה מרפיח לעבר שטח כינוס באזור כרם שלום. באותה תקרית נפלו גם סמ"ר ראובן מרק אסולין, סמ"ר עידו טסטה וסמ"ר טל שביט.

סמל מיכאל רוזל. דובר צה"ל
סמל מיכאל רוזל/דובר צה"ל

במטח, שכלל כ-20 פצצות מרגמה מעזה, נפצעו באורח קשה עוד שלושה לוחמים - שני לוחמים בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, ולוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי. כמו כן, תשעה לוחמים נוספים בפצעו באורח קל-בינוני. בצבא הדגישו כי כל "הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צוותים רפואיים בסמוך לכרם שלום לאחר שנורה מט"ח פצמ"רים למקום 05 במאי 2024. רויטרס
צוותים רפואיים בזירה באזור כרם שלום/רויטרס
צוותים רפואיים בסמוך לכרם שלום לאחר שנורה מט"ח פצמ"רים למקום 05 במאי 2024. רויטרס
צוותים רפואיים בזירה באזור כרם שלום/רויטרס

לאחר התקרית הקשה בעוטף, חיל האוויר וכוחות יבשה תקפו יעדי טרור ברפיח בהיקף חריג. מצה"ל נמסר שזוהו כעשרה שיגורים שחצו מסמוך למעבר רפיח לעבר מרחב כרם שלום. מעבר כרם שלום נסגר לאחר המתקפה למעבר משאיות. בצה"ל מסרו שהירי בוצע סמוך למעבר רפיח, 400-300 מטרים מאזור מחסות, וכי כמעט כל הפצועים פונו ברכב, למעט אחד שפונה במסוק. כוחות צה"ל תקפו בשטח רצועת עזה בתגובה, והשמידו את המשגרים שמהם בוצעו השיגורים.

שר הביטחון גלנט דיבר עם הלוחמים במרכז הרצועה ואמר כי "מזהים סימנים שהחמאס לא מתכוון ללכת לשום מתווה - המשמעות הברורה: פעולה עצימה ברפיח בזמן הקרוב ביותר, ובמקומות נוספים בכל רחבי הרצועה". בנוסף, קיים הערכת מצב עם מפקד אוגדה 99, תת-אלוף ברק חירם ומפקדי החטיבות על הפעילויות המבצעיות הצפויות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully