וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קים ג'ונג און בוחר 25 בתולות מדי שנה שיגשימו את הסטיות שלו"

8.5.2024 / 0:07

יאמוני פארק, שהייתה אחת מ"נשות התענוגות" של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, חושפת כיצד הוא בוחר 25 נערות צעירות מדי שנה כדי - בין היתר - למלא אחר הפנטזיות המיניות החולניות שלו

צפון קוריאה פרסמה שיר חדש "Friendly Father" (האבא החברותי) המשבח את המנהיג קים ג'ונג און/רויטרס

השמועות על "נשות התענוגות" של מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און - צעירות שעוברות תדרוכים ואימונים ומיועדות לספק מינית את הדיקטטור ואנשיו - מקבלות חיזוק ממי שהייתה לכאורה אחת מהנשים הללו. יאמוני פארק מספרת ש"חוליית ההנאות" כוללת 25 נשים בתולות שנבחרות בקפידה כדי לקיים יחסי מין עם קים ג'ונג-און.

פארק טוענת שהבנות נלקחות מבית הספר, נעבורות בדיקת בתולין ונאלצות להפוך לשפחות מין לצורך סיפוקו האישי של הדיקטטור. יאמוני פארק, שהצליחה לברוח מהמשטר המדכא וכיום היא בת 30, דיברה על התהליך המטריד שבו גורמים רשמיים סורקים בתי ספר ומגרשי משחקים אחר צעירות משכבות חברתיות מסוימות שנחשבות כמתאימות לרצונותיו הסוטים של הדיקטטור. לאחא שורת בדיקות פולשניות, הבנות הללו לומדות את "אמנות הענקת הנאה לגברים", כך מדווח ה-MailOnline. פארק הצהירה בבוטות: "זו המטרה היחידה שלהן".

עוד דווח כי בחולייה שלו חברות גם נערות צעירות, תלמידות בית ספר בנות 13. פארק גילתה שהקבוצה הזו מחולקת לשלוש קטגוריות מטרידות: אחת לעיסויים, שנייה לביצוע שירים וריקודים, ושלישית למתן שירותים מיניים לג'ונג-און ומקורביו. היא הוסיפה שהנשים היפות יותר בקבוצה מיועדות לדיקטטור בלבד, בעוד אלו הפחות אטרקטיביות נועדו לענות על הצרכים של הגנרלים והפוליטיקאים בדרג הנמוך יותר שמקורבים אליו.

פארק ברחה מהמשטר כשהייתה נערה ולדבריה עברה דרך רשת סוחרים בבני אדם בסין לפני ש"ברחה מהגיהנום" כדי להגיע לאמריקה, שם מצאה הצלחה באמצעות ספר הזיכרונות והפודקאסט שלה. לדבריה התמזל מזלה להימנע מלהבחר להיות חלק מההרמון של קים בשל "הסטטוס המשפחתי" שלה, וטוענת שהם "היו 'מדיחים' כל ילדה שיש לה בני משפחה שנמלטו מצפון קוריאה או שיש לה קרובי משפחה בדרום קוריאה או במדינות אחרות".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און לצד ילדים במהלך חגיגות השנה החדשה, 1 בינואר 2024. רויטרס
מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און לצד ילדים במהלך חגיגות השנה החדשה, 1 בינואר 2024/רויטרס

יאמוני פארק הוסיפה שהחיים הקשים בצפון קוריאה גורמים להורים רבים לאפשר בשמחה לגייס את בנותיהם, בתקווה שאולי הן ייהנו מאיכות חיים טובה יותר. עם זאת, היא טוענת כי אורח החיים היוקרתי הוא לרוב קצר מועד, כאשר הנשים מודחות כשהן מגיעות לאמצע שנות העשרים לחייהן, כשבנות המזל שבהן מתחתנות עם שומרי הראש האישיים של קים, היא טענה והוסיפה כי "יש שמועות שאשתו של המנהיג הייתה במקור בחוליית התענוגות".

פארק טענה גם שהשיטה התפתחה כמסורת משפחתית, כאשר המנהיג המכהן מעדיף נשים "רזות", "גבוהות יותר" ו"מערביות למראה", בעוד שלאביו, קים ג'ונג-איל, היה נטייה לבחור נשים עגולות פנים ונמוכות שלא יגמדו אותו, כיוון שגובהו היה רק 1.57 מטרים.


עוד בנושא:
קים ג'ונג און שוב נראה עם "האישה המסתורית"

"מלכודת דבש": המחנה הסודי בצפון קוריאה שהופך נשים יפהפיות לרוצחות

עוד בשנת 2020, ה-Sun העריך שכ-2,000 נשים ונערות נלכדו ב"טבעת הסקס החולנית" של הדיקטטור - ונאלצו לבדר ולהשתתף באורגיות עם האליטה של ​​צפון קוריאה.

המוזיקאית הצבאית לשעבר, לי סו-יון, שערקה מצפון קוריאה לדרום קוריאה ב-2008, העלתה טענות דומות ומזעזעות על ניצול נשים להנאת האליטה של ​​המשטר. בשיחה עם Bloomberg היא חשפה כי על חברות "להקת האמנות" של צפון קוריאה מוטלת המשימה לא רק להפיץ את התעמולה של קים ג'ונג און באמצעות הופעותיהן, אלא שגם מצופה מהן לספק שירותי מין במסיבות עבור הלשכה המדינית המרכזית. סו-יון אמרה: "המסיבות הללו מתקיימות מדי יום עבור חברי הלשכה המדינית המרכזית. גם אם הנשים לא רוצות בכך, הן צריכות לשרת אותם עם גופן".

היא תיארה את החוויות המטרידות של הנשים הללו ואמרה: "הנשים שם, כשהן מחכות, הן צריכות להתפשט. הן מתבקשות להתפשט כאילו היו חפצים. זה הכאב הפיזי שהן צריכות לעבור".

בשנת 2010, עריקה אחרת סיפר למגזין Marie Claire שהיא הייתה רק בת 15 כששני גברים במדים לקחו אותה מכיתתה בבית הספר ללא אזהרה. מי-היאנג טענה שהם ערכו תחקיר של הרקע שלה ושאלו אותה אם היא קיימה יחסי מין בעבר. לאחר שעברה את המבחנים, היא אמרה שהיא הייתה צפויה לבלות עשור לצד קים ג'ונג-איל כחלק מחוליית ההנאה שלו. היא טענה שאסור היה לה לדבר עם משפחתה במהלך אותה תקופה וידעה שהיא תוצא להורג אם תנסה להימלט. מי-היאנג טענה כי קים ג'ונג-איל מעולם לא נגע בה בצורה מינית כשהייתה נערה, אך היה מחזיק בידה, אולם היא משוכנעת שאם היא הייה נשארת בתפקיד עד לבגרות, המין היה מגיע.

על פי דו"ח DimSum Daily לשנת 2020, גילי הנשים בקבוצה המקיפה את מנהיג קוריאה הצפונית נעים בין 13 ל-25 שנים, והן צריכות להיות בגובה של יותר מ-1.65 מטרים.

בחשיפה מצמררת ל-The Mirror בשנת 2017, אישה תחת השם הבדוי הי יאון סיפרה שבעוד שהצפון קוריאנים מתמודדים עם רעב, קים ג'ונג-און והסובבים אותו נהנים מסעודות יוקרתיות של מרק קיני ציפורים וקוויאר, המוגשים על ידי עובדות מין בנות נוער. היא פירטה כיצד גורמים רשמיים היו סורקים בתי ספר ומקומות ציבוריים עבור בנות "עם רגליים ישרות" כדי לאייש את אחת האחוזות הרבות שלו.

יאון חשפה את הפרטים המזעזעים של החיים בתוך המעגל הפנימי של קים ג'ונג און ואמרה: "כן, הן צריכות לשכב איתו והן לא יכולות לעשויות טעויות או להתנגד - כי הן יכולות בקלות רבה פשוט להיעלם".

אן ג'ולי, שכותבת עבור ה-Diplomat, הזהירה מפני "חוסר עקביות חמור" בסיפוריה של יאמוני פארק, שמצידה הודתה כי רמת האנגלית שלה וזכרונות הילדות והנערות ה"לא מושלמים" שלה אולי הובילו לכמה שגיאות בסיפוריה.

פארק סיפרה בעבר כיצד נמכרה כשפחת מין בסין תמורת 200 דולר בזמן שניסתה להימלט מצפון קוריאה בילדותה. בשנת 2022 היא הפכה רשמית לאזרחית אמריקאית, 8 שנים לאחר שמשפחתה עברה לארצות הברית. היא למדה באוניברסיטת קולומביה ובספרה משנת 2015 השוותה את הסביבה לזו של צפון קוריאה, והעריכה שסטודנטים באוניברסטית היוקרה "עוברים שטיפת מוח כמו שילדים עוברים בצפון קוריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully