וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלכודת דבש": המחנה הסודי שהופך נשים יפהפיות לרוצחות

26.2.2017 / 11:21

בעולם מעריכים כי שתי הנשים שהיו אחראיות על חיסולו של קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של קים ג'ונג און, הגיעו מבית הספר למרגלות בהרים של צפון קוריאה. זה מה שקורה שם

צלמים זמניים מורשים

בסרטון – תיעוד ההתנקשות באחיו של קים ג'ונג און

העולם סער לפני מספר ימים, כשקים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, חוסל בשדה התעופה בבירת מלזיה, קואלה לומפור. בסרטון שפרסם אתר החדשות המלזי "הכוכב", נראות שתי נשים ניגשות לקים בשדה התעופה דקות אחדות לפני מותו. המשטרה במלזיה מסרה כי לאחר התקיפה ניגש קים לדלפק שירות הלקוחות בשדה והתלונן כי שתי נשים ריססו נוזל על פניו וכי הוא חש סחרחורת, אך זה כבר היה מאוחר מדי.

שתיים מהעצורות, סיטי עיישה ודואן תי הואונג טענו בחקירתן כי קיבלו תשלום בתמורה להסכמתן "להשתתף בתכנית מתיחות" ולרסס על אנשים במקומות ציבורים חומר כלשהו, אולם מעט מאוד אנשים קנו את ההסבר הזה. הרבה יותר סביר, כך טוענים כעת בעולם, כי השתיים היו חלק מתכנית ריגול סודית בשם "מלכודת דבש", ובה חברות אך ורק נשים ואם להאמין ל"מירור" האנגלי, אז רק "נשים יפהפיות שנקטפו מבתי ספר ואוניברסיטאות בצפון קוריאה".

עוד בנושא:

תיעוד חדש: כך חוסל אחיו של מנהיג קוריאה הצפונית במלזיה
חיסול אחיו של קים ג'ונג און: 4 חשודים קוריאנים נמלטו ממלזיה
החשודה ברצח אחיו של מנהיג צפון קוריאה: "חשבתי שזו תכנית מתיחות"

ככה היא נראתה ביום הרצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דואן תי, אחת החשודות ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

וככה היא נראית ביום יום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
דון תי היואנג שחשודה בהתנקשות באחיו של קים ג'ונג און. רויטרס
דון תי היואנג שחשודה בהתנקשות באחיו של קים ג'ונג און/רויטרס

לפי הפרסום ב"מירור", בית הספר קיים כבר כ-50 שנה, נמצא במקום מבודד בהרים, ובמהלך שמונה שנות לימוד החיילות הצעירות עוברות הכשרה שהופכת אותן לרוצחות קטלניות. אבל לא רק: במהלך הדרך הן גם לומדות כיצד לסחוט, לחטוף, לקיים יחסי מין עם קורבנות ולעשות כל מה שהן נדרשות עם המטרה שניתנת להן. הנשים הצעירות הופכות מומחיות בכל הנוגע לכלי נשק, אמצעי לחימה ופצצות.

העריק אן צ'אן-יי, שנחשב למבקר ידוע של המשטר בצפון קוריאה, סיפר לעיתון: "מלמדים את הסוכנות הללו להרוג, ולהשתמש ברעל. הן יכולות להחביא בקלות רעל בליפסטיק, באיפור או בבגדים שלהן".

חיילות בצפון קוריאה במצעד לרגל מאה שנה להולדת קים איל סונג. רויטרס
חיילות צפון קוריאה - איום על העולם?/רויטרס

אחת ה"בוגרות" המפורסמות ביותר של התכנית היא קים יון-הוי בת ה-55, שהיתה חלק מפיצוץ מטוס של קוריאן איירליינס בבגדד ב-1987, במהלך פיגוע שגבה את חייהם של 115 אנשים. יון-הוי היא זו שהטמינה את הפצצה במטוס. "לימדו אותי שהמנהיג שלנו הוא אל", היא סיפרה, "וצפון קוריאה היא לא מדינה - היא כת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully