וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה: קים ג'ונג און שוב נראה עם "האישה המסתורית"

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 12:31

על פי השמועות, האישה היא קרובת משפחה של קים - אולי אחותו למחצה, קים סול סונג, שהוסתרה מעין הציבור עד כה. האישה, לבושה בחליפה ועונדת משקפיים, נראית בתמונה נושאת תיק גדול

מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און נראה בפומבי, כשלצידו שוב העוזרת החדשה שתוארה בכמה דיווחים כ"אישה מסתורית".

האישה המדוברת היא האחרונה בשורה של נשים שעובדות לצידו של המנהיג. עם זאת, השמועות אומרות כי העוזרת היא קרובת משפחה של קים - אולי אחותו למחצה, קים סול סונג, שהוסתרה מעין הציבור עד כה.

האישה, לבושה בחליפה ועונדת משקפיים, נראית בתמונה נושאת ככל הנראה את מסמך הנאום של קים על נשק גרעיני. קים אמר בשבוע שעבר כי צפון קוריאה לא תוותר לעולם על נשק גרעיני. העוזרת גם נשאה תיק גדול. על פי כמה דיווחים, התיק מכיל פריטים שקים צריך, כמו הטלפון שלו, תרופות וסיגריות. באפריל דווח לראשונה על נוכחות האישה.

מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און כשלצדו עוזרת מסתורית. טוויטר, אתר רשמי
העוזרת המסתורית/אתר רשמי, טוויטר

קוריאה הצפונית הודיעה בשבוע שעבר כי העבירה חוק המאפשר לה לתקוף בנשק גרעיני באופן אוטומטי מטרות של אויביה, אם יהיה כלפי איום מידי בנשק להשמדה המונית. בכך הכריזה על עצמה קוריאה הצפונית באופן רשמי כמדינה בעלת נשק גרעיני, סטטוס שלדברי מנהיג המדינה קים ג'ונג און, לא ניתן עוד להשיב לאחור. קים אמר כי ארצו לעולם לא תוותר על הנשק הגרעיני, וכי לא יהיו עוד מגעים בנושא פירוק הנשק הגרעיני. משמעותו של החוק החדש, אמר קים, היא שלא ניתן יהיה להתמקח על הנשק הגרעיני שברשות מדינתו.

קים אמר, כמו כן, שהחזקה בנשק גרעיני היא זכות לגיטימית. לדבריו, השימוש בנשק זה יהיה בגדר מוצא אחרון במקרה של פלישה או התקפה שתסכן באופן חמור את שלום אזרחיה של קוריאה הצפונית. שלום, אמר קים, יהיה אפשרי אך ורק באמצעות כוח להרתיע את מה שכינה "היהירות האימפריאליסטית". החוק החדש אוסר גם שיתוף של כל מדינה אחרת בידע או בטכנולוגיה הגרעינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully