וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ידע שנחטף: המלצר באיטליה הזכיר במקרה את שם "חברו" מישראל, ירדן ביבס

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 10:34

ישראלית שתיירה באיטליה הופתעה לשמוע את אזכורו של מלצר איטלקי למשפחה שמוכרת כיום לכל בית בישראל - משפחת ביבס, שביקרה במסעדה בעבר. אולם, זה לא ידע דבר על שעלה בגורל המשפחה. "מה זה אומר על שאר האוכלוסיה?", כתבה בפוסט שהפך ויראלי | כל הפרטים

בווידאו:החטיפה של ירדן ביבס. 17.04.24/אתר רשמי

עדי שפץ, ישראלית הנמצאת באיטליה פרסמה אתמול (שישי) בחשבון האינסטגרם שלה פוסט שהפך לויראלי, בו היא מספרת על החוויה שלה במסעדה קטנה סמוך לנאפולי. המלצר שלה, מבלי לדעת הרבה על המתרחש בארץ, ציין את שמו של ירדן ביבס - החטוף למעלה מ-210 ימים בשבי החמאס.

היא מספרת כי אותו מלצר אדיב שאל מאיפה היא ומשפחתה הגיעו, וכשסיפרה לו שהם מישראל - סיפר בגאווה שיש לו חבר ישראלי בשם ירדן ביבס, שהתארח במסעדה עם אשתו - ומאז הם חברים באינסטגרם. תחילה, עדי חשדה שאולי היא שמעה לא נכון, או שמדובר באדם אחר - אך כעבור כמה דקות חזר המלצר עם מכשירו הסלולרי והראה לה תמונה של ירדן ושירי ביבס.

עד מהרה נפלה ההבנה כי אותו מלצר לא יודע דבר על האסון שפקד את משפחת ביבס. ייתכן שידע על מאורעות 7 באוקטובר, אך לא על הסיפור האישי של המשפחה האהובה שביקרה בכפר האיטלקי.

שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר שנחטפו לעזה. הבעל ירדן מוגדר נעדר. ללא, אתר רשמי
המלצר לא ידע על האסון של משפחת ביבס. ירדן ושירי ביבס עם ילדיהם, כפיר ואריאל/אתר רשמי, ללא

עדי מספרת כי חשבה לעצמה כי אם אדם משכיל ודובר אנגלית לא מודע לאסון שפקד את המדינה - "מה זה אומר על שאר האוכלוסייה?" היא החליטה לספר למלצר את סיפורם של משפחת ביבס ומה שהתרחש בבוקר השבת השחורה. המלצר, כואב והמום שלח יום אחרי הודעה לעדי, שאינו נרגע מהחדשות הקשות שסיפרה לו, והדגיש שלא ידע אף לא קצה מן הסיפור הטראגי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משפחת ביבס נחטפה מקיבוץ ניר עוז לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס, בבוקר השבת השחורה. בנם כפיר, נחטף כשהוא בן תשעה חודשים - השבוי הצעיר ביותר שנחטף לרצועה. כבר למעלה מחצי שנה שהמשפחה בשבי. לפני כחודשיים, צה"ל פרסם סרטון בו נראים בני המשפחה ביום החטיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully