וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהוא מגואל בדם ומובל על אופנוע לעזה: תיעוד רגע החטיפה של ירדן ביבס

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 20:47

בסרטון שפורסם הערב ב-N12 נראה ביבס מובל ב-7 באוקטובר על אופנוע לעבר עזה כשהוא מוקף בהמון עזתי. בתיעוד נראה גם ירדן כשמסביבו חמושים תוך שהם מכים אותו ודם על פניו. בחודש פברואר, דובר צה"ל הפיץ סרטון של שירי ביבס עם אריאל וכפיר בתוך הרצועה ושקיים חשש לחייהם

בווידאו:החטיפה של ירדן ביבס. 17.04.24/אתר רשמי

תיעוד חדש שפורסם הערב (רביעי) ב-N12 חושף את רגע החטיפה של ירדן ביבס לרצועת עזה ב-7 באוקטובר. ביבס, תושב ניר עוז, נחטף בנפרד ממשפחתו - שירי ושני ילדיהם אריאל וכפיר. בסרטון נראה ירדן על אופנוע בשטח פתוח בדרך לרצועה כשמסביבו המון פלסטיני חמוש בנשק. אחד החוטפים, שישב מאחוריו, כרך את ידו סביב צווארו, אחר משך באוזנו ובזקנו ואחד נוסף הכה אותו.

בהמשך התיעוד נראה ביבס מגואל בדם. ההמון במקום המשיך להכות אותו והפלסטינים צילמו אותו והצטלמו איתו. בנוסף, בסרטון נראה פלסטיני עם מצלמה מקצועית שמתעדת מקרוב את החטיפה.

רגע החטיפה של ירדן ביבס לרצועת עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רגע החטיפה של ירדן ביבס לרצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שירי, כפיר, אריאל, ירדן ביבס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שירי, כפיר, אריאל, ירדן ביבס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש פברואר, פורסם סרטון של בני משפחת ביבס בתוך רצועת עזה זמן קצר לאחר חטיפתם על ידי דובר צה"ל. בהצהרה שמסר דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, ציין שהמשפחה עודכנה שקיים חשש לגורל בני משפחתם.

בסרטון נראית שירי ביבס עוטה סדין גדול, ונושאת את בנה הבכור אריאל תחתיו. בנה הצעיר כפיר, ככל הנראה גם הוא נמצא מתחת למעטה, כשהוא מחובר אליה עם מנשא. בצילום, שנלקח ממצלמות אבטחה באזור חאן יונס, נראית שירי מובלת על ידי מחבלים חמושים רבים, ומוכנסת למכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully