וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של דרור אור ספד לו: "גיבור שהציל את ילדיו"

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 15:56

ליאם אור נסאר, ששוחרר מהשבי בעזה אחרי 54 ימים, ספד לדודו דרור אור שאתמול נודע שהוא נרצח בשבת השחורה ושגופתו מוחזקת בעזה. בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו שיתף ליאם תמונה של דרור כשלצידה לב שבור והכיתוב: "גיבור שהציל את ילדיו"

ילדות קיבוץ בארי, בהן אמילי הנד בת ה-9 ששוחררה משבי חמאס, שרות "מה נשתנה" בסדר פסח בכיכר החטופים בתל ביב/אורי סלמנוביץ'

ליאם אור נסאר, ששוחרר מהשבי במסגרת עסקת החטופים אחרי 54 ימים, ספד היום (שישי) לדודו דרור אור, שאתמול נודע כי הוא נרצח במהלך מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, וגופתו מוחזקת בעזה. בפוסט מרגש שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו שיתף ליאם תמונה של דרור כשלצידה לב שבור והכיתוב: "גיבור שהציל את ילדיו".

ילדיו של דרור עלמה ונעם נחטפו יחד לעזה מבארי ב-7 באוקטובר, והוחזקו בשבי במשך 50 ימים. השניים לא ידעו מה עלה בגורל הוריהם, וכששוחררו גילו את הנורא מכל: אם המשפחה יונת נרצחה בטבח בקיבוץ, ואביהם נחטף אף הוא לעזה.

הפוסט שפרסם ליאם אור נסאר באינסטגרם ובו ספד לדודו דרור אור שנרצח ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפוסט שפרסם ליאם אור נסאר באינסטגרם ובו ספד לדודו דרור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהודעת הקיבוץ מאתמול נאמר שוועדת מומחים שהתכנסה בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל, קבעה על פי הממצאים שהוצגו בפניה כי דרור אור אינו בין החיים.

בהודעה נאמר עוד: "דרור היה אב מסור לשלושה ילדים, יהלי (18), נעם (17) ועלמה (13), בן זוג אוהב ליונת אור שנרצחה בשבעה באוקטובר, בן ליובל ודורית אור, ואח של אלעד ודנה שפעלו כל העת לשחרורו מהשבי. נעם ועלמה נחטפו אף הם לעזה והוחזרו לישראל במסגרת עסקת החטופים".

עוד מסר הקיבוץ: "קהילת בארי החזיקה כל העת בתקווה כי דרור ישוב בחיים מהשבי לחיק ילדיו, הוריו, אחיו ואחותו. כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, את המשפחות שלנו. חייבים לעשות הכל כדי שכל החטופים יחזרו לחיק משפחותיהם, האוויר שלנו נגמר".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
עלמה אור, חטופה ששוחררה משבי החמאס, במימונה השקטה בכיכר החטופים,  29 באפריל 2024. פאולינה פטימר, אתר רשמי
עלמה אור, ביתו של דרור אור, ששוחררה משבי חמאס, בכיכר החטופים/אתר רשמי, פאולינה פטימר

אלעד אור, אחיו של דרור אור, מסר היום בשם המשפחה: "אתמול בערב קיבלנו את הבשורה המזעזעת, לפיה כוחות הביטחון הצליחו לאסוף מידע המוכיח כי דרור, אחי היקר, החכם, האהוב וטהור הלב, נרצח בבארי באסון השביעי, וגופתו נחטפה לעזה. משימת חיינו מעכשיו ולתמיד תהיה לתמוך בילדים היקרים והאמיצים של דרור ויונת, שנותרו יתומים מאם ומאב וביתר בני המשפחה שניצלו מהטבח. משפחתנו מודה לקהילה האדירה התומכת בנו".

הוא הוסיף: "מרצחי החמאס הצליחו להרוג את דרור ואף לחטוף את גופתו, עקב ההפקרה הנוראית של ביטחון תושבי בארי וכל תושבי ישראל. הפקרה זו ממשיכה ביתר שאת כל הזמן, כאשר ממשלת ישראל בורחת מאחריות, נכשלת בהשבת החטופים ושריה עזי המצח אף מתעמתים איתנו ועולבים בנו. חייבים הסכם מיידי! די לגרירת הרגליים ולמשחקים הפוליטיים! רק הסכם יוכל להחזיר את החטופים החיים, הזועקים הביתה, ולאחר מכן גם להחזיר את גופתו של דרור לקבורה בישראל. דרורי היקר - נוח בשלום. אנחנו אוהבים אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully