וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד שי פרץ - פרש משטרה שתועד מצליף במפגינה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 14:40

על פי כתב האישום, במחאה נגד הרפורמה המשפטית באפריל אשתקד, יעל ראובני ירדה לחסום את נתיבי איילון עם מפגינים נוספים. לאחר שהשוטרים במקום הורו להם להתפנות, החלה המתלוננת לצעוד החוצה - כשלפתע הנאשם רכב לעברה, מה שגרם לסוס לדרוך עליה, ולאחר מכן הצליף בה פעמיים

בווידאו: יעל ראובני, מדריכת רכיבה טיפולית, הוכתה בידי פרש משטרה באיילון/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד השוטר שי פרץ, על כך שבמסגרת תפקידו כפרש משטרה, תקף שלא כדין מפגינה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רותם מלמוד דוד, במהלך הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בתחילת חודש אפריל 2023, ירדו לנתיבי איילון כמה מפגינים, על מנת לחסום את הכביש, וביניהם המתלוננת - יעל ראובני בת ה-24, מדריכה טיפולית בחוות סוסים.

לאחר שניתנה הוראה לשוטרים לפנות את המפגינים, החלה ראובני לצעוד בהוראתם החוצה מהנתיב. פרץ, שהיה רכוב על סוסו, דהר לעבר המתלוננת - שבתגובה הושיטה ידה קדימה בניסיון לעצור את פגיעת הסוס בה. משלא הצליחה, ניסתה לחצוץ בינה לבין הסוס עם השלט אותו החזיקה. כתוצאה מכך, הסוס דרך על רגלה הימנית וגרם לה להתקשות בהמשך הצעידה.

יעל ראובני שהוכתה על ידי פרש משטרה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית באיילון. 1 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הקורבן - יעל ראובני בת ה-24, מדריכה טיפולית בחוות סוסים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשלב זה הצליף הנאשם במתלוננת באמצעות המושכות פעמיים. המתלוננת ניסתה להתגונן באמצעות השלט שבידה שוב, אשר נשמט כתוצאה מעוצמת ההצלפה. מיד לאחר מכן, המשיך הנאשם להצליף במתלוננת שלא כדין ופגע בה שוב בעוצמה. כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של תקיפה סתם.

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם הגשת כתב האישום וקבלת חומרי הראיות, יישקלו אמצעים מנהליים כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully