וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה חזק, מאמינה בך": הפוסט המרגש של בתו של קית' סגל, זמן קצר לפני פרסום הסרטון

עודכן לאחרונה: 27.4.2024 / 19:27

אילן סיגל פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק, זמן קצר לפני פרסום הסרטון של חמאס ובו אות חיים ראשון מאביה קית' שנמצא בשבי בעזה מאז 7 באוקטובר. "כל דבר שאנחנו עושים, אנחנו עושים בשבילך"

סרטון של החטופים קית' סיגל ועמרי מירן מהשבי בעזה/מערכת וואלה!

זמן קצר לפני פרסום הסרטון של חמאס, אילן סיגל, בתו של קית', כתבה פוסט מרגש בפייסבוק: "אבא, אתה בטח לא מבין איך אנחנו חיים ככה, כשאתה שם איך אנחנו בכלל מצליחים לאכול, איך זה שאנחנו קמים בבוקר ויוצאים מהמיטה. אז אני רוצה לספר לך, כל דבר, אבל כל דבר שאנחנו עושים, אנחנו עושים בשבילך". את הדברים כתבה סיגל זמן קצר לפני שפורסם תיעוד של אביה, ובו אות חיים ראשון מאז שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר.

עוד הוסיפה: "כשאני משחקת עם הילדים אני חושבת עליך, על כמה שאתה מתרגש מכל תמונה שלהם שאני שולחת לך, כמה אתה אוהב לראות אותם צוחקים, כמה אתה קשוב אליהם, לצרכים שלהם, גם כשאני בכלל לא שמה לב. כשאני מכינה משהו שאתה אוהב לאכול אני מכינה את זה עם מלוא הכוונה והאמונה שאתה תגיע לטעום. אני מקווה שזה לא יגמר בארוחה כי אתה בטוח כבר תגיע מחר ואני אוכל לחמם לך את האוכל שאתה אוהב".

"כשאני שוטפת את הרצפה אני חושבת שזה בטוח לקראתך. בטוח משהו עמוק בנפש שלי מכוון אותי לעשות את זה כרגע כדי שהבית יהיה נקי כשאתה חוזר ואתה תריח ריח של בית ותוכל לנשום לרווחה. אתה חזק ואני מאמינה בך מאוד. תמיד האמנתי ואני תמיד אאמין. אוהבת אותך ומחכה לך מאוד", כתבה.

באות החיים שפורסם היום אמר בין היתר קית' כי הוא מתגעגע למשפחה ומחכה לראות אותם: "יש לי זיכרונות יפים מפסח בשנה שעברה שחגגנו כולנו ביחד", אמר ופרץ בבכי.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully