וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני החטופים שחולצו משבי חמאס הגיעו להופעה של עידן רייכל - הקהל לא נשאר אדיש | צפו

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 23:05

פרננדו מרמן ולואיס הר הגיעו לפסטיבל "תור הזהב" - שם הקדיש להם הזמר את שירו "שובי אל ביתי", הקהל קם על רגליו, מחא להם כפיים וניגש לחבקם. אתמול, הר העלה קטע סולו במסגרת פסטיבל מופעי אביב ברחובות - את ריקודו הקדיש ל-133 החטופים שעדיין מוחזקים בעזה

החטופים לואיס ופרננדו הגיעו להופעה של עידן רייכל באשדוד - וזכו לכבוד מיוחד/מערכת וואלה!

פרננדו מרמן ולואיס הר, שחולצו משבי חמאס, הגיעו הערב (חמישי) לפסטיבל "תור הזהב" שהתקיים באשדוד להופעה של הזמר עידן רייכל. במהלך ההופעה, ירד רייכל מהבמה, חיבק את שני החטופים שנכחו בקהל והקדיש להם את שירו "שובי אל ביתי".

בנוסף, העניק רייכל לשניים סכין קצבים - זאת לאחר שסיפרו על חיבתם לבישול בשר. רייכל סיפר שלפני חודשיים הוא הופיעה בארגנטינה, ושם רכש 2 סכינים מקצועיים והבטיח שכשהוא מגיע לארץ הוא מעניק את הסכינים ללואיס ופרננדו - הערב עמד בהבטחתו.

הקהל קם על רגליו ומחא לשניים כפיים.

לואיס הר, החטוף שחזר מהשבי, בפסטיבל האביב/אולפני רחובות

לואיס העלה אמש קטע ריקוד סולו להעלאת המודעות לשחרור 133 החטופים הנותרים ברצועת עזה. קטע הריקוד הועלה במסגרת פסטיבל מופעי האביב ברחובות. הר, שרוקד יותר מ-40 שנה, לבש במופע חולצה עם לוגו הקורא לשחרור החטופים וענד את דיסקית המחויבות לחטופים, ונופף לקהל שהריע לו.

"לאט לאט אנחנו מתקדמים, יש קצת כאבים ברגליים והרגשה שצריך לבנות חלק מהחיים מחדש", תיאר לואיס השבוע. "אני רוקד למעלה מ-40 שנה, בעיקר ריקודי עם, בלהקות ולמעשה כל סוג של ריקוד. במסיבות, סלסה, טנגו, מה שלא יהיה", ציין. "כשהיינו בשבי לא עשינו כלום, ישנו או שכבנו כל היום ופעילות גופנית היתה חסרה לי. היינו חמישה בני משפחה בשבי וסיפרתי כמה סיפורים על הופעות שונות, עברנו על כל החיים שלנו, כולל הריקודים. אבל הכי התגעגעתי לחיבוק של ילדיי ונכדיי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לואיס הר, החטוף שחזר מהשבי,בפסטיבל האביב ברחובות.24באפריל 2024. אולפני רחובות, אתר רשמי
"לאט לאט אנחנו מתקדמים". הר בהופעה, אמש/אתר רשמי, אולפני רחובות

כשנשאל מה מסמל עבורו הריקוד בחג החירות, השיב, "זה ביטוי של חופש, לעשות מה שאני אוהב ואפילו שכואבות הרגליים אני מוכרח להשתחרר ולהיות בתנועה. שבועיים אחרי שחזרתי מהשבי כבר חזרתי ללהקה שבה אני משתתף - 'איה אשכול' - על שם חיילת שנרצחה לפני כ-20 שנה בבאר שבע ואביה הקים את הלהקה שנושאת את שמה, וכרגע אני רוקד בלהקה מקבילה של אותו כוריאוגרף בהוד השרון".

הוא הוסיף, "מאז שחזרתי, נרתמתי לעשות כל מה שאפשר כדי להעלות את המודעות להחזרת החטופים. אני לא עושה מחאה ולא מאשים אף אחד, אני מבקש להחזיר את כל החטופים הביתה".

לואיס הר, החטוף שחזר מהשבי,בפסטיבל האביב ברחובות.24באפריל 2024. אולפני רחובות, אתר רשמי
בראש מורם. הר בהופעה אמש/אתר רשמי, אולפני רחובות

לואיס הר ופרננדו סימון מרמן חולצו בחודש פברואר במבצע משותף של שב"כ ימ"מ בצה"ל ברפיח בחודש פברואר. השניים נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מניר יצחק ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully