וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצה אזורית מבואות חרמון: "הקהילה שלנו מתפוררת, זה ניצחון לחיזבאללה"

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 9:47

ראש המועצה בני בן מובחר סיפר בראיון ברדיו 103FM על הציפיה באזור לפעולה צבאית בלבנון, וגם על התקווה לשיקום הקהילה והשבת התושבים. "אני מקווה לפתוח את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. יש את היכולת הזו, אני לא מבין למה מתמהמהים"

תיעוד מהפסקת החשמל אחרי הנפילה במושב מרגליות/תיעוד רשתות חברתיות

"חברים הגיעו הנה לארוחת חג, ורכב אחד לא היה על הכביש", סיפר הבוקר (שלישי) בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות החרמון בתוכנית שבע-תשע עם אודי סגל וטל שלו ברדיו 103FM. "כמה עצוב שהכול ירוק ופורח כאן, אין יפה מהגליל. אבל אתמול היו כאן מטסים, הרגשנו שזה יום העצמאות במכפלות. אנחנו עבדנו, וכך גם חיל האוויר, להם אין חג ואין שבת. הם עושים את הכול כדי להרחיק את כוחות חיזבאללה ורדואן ולא לאפשר להם לירות טילי נ"ט לעברינו".

"לא מזמן, חיזבאללה עשו 'עבודה יפה' - השביתו לנו את כל מערכות החשמל", המשיך. "אך בזכות פעולה מהירה וארגון למופת הצלחנו להחזיר את החשמל לחלק גדול מהישוב. כשהאזור שלנו מנותק מחשמל, זה מנתק ממים ומתערובת גם את הלולים, וגורם לנזק ולעוגמת נפש לתושבים שנשארו פה. התושבים 'חגגו' עד כמה שאפשר לחגוג. אנחנו מחוץ לבית וליבנו עדין עם החטופות והחטופים. זה חג מקולקל, אבל כעם הצלחנו להתגבר על כל הבעיות והמכשולים, ולחגוג בחיק המשפחה".

נפילות בשטח פתוח, ירי חיזבאללה לצפון, קיבוץ מנרה, 12 במרץ 2024. צילום: שמעון בן גידה, עיבוד תמונה
"התושבים 'חגגו' עד כמה שאפשר לחגוג. אנחנו מחוץ לבית וליבנו עדין עם החטופות והחטופים". נפילות בשטח פתוח בצפון/עיבוד תמונה, צילום: שמעון בן גידה

בן מובחר, כמו רבים מתושבי האזור, מצפה לפעולה צבאית נרחבת מול חיזבאללה, ומתחיל לאבד סבלנות. "אנחנו מקבלים עדכונים שהצבא שלנו מוכן, השאלה מי ייתן את האור הירוק לכניסה, ומתי", תהה. "ננשוך שפתיים, נחכה שיתפסו את התזמון הנכון, אך אי אפשר להמשיך ולחכות במציאות הזאת. הקהילה שלנו מתפוררת, אך אם זה מה שרצה חיזבאללה, זה ניצחון שלהם".

"אחד משרי הקבינט, הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, ביקר אתמול, דיבר עם אנשים, ראה את החיילים והאזרחים. אני מוריד בפניו את הכובע בפניו", אמר. "אנו צריכים לראות איך אנו מחזירים את התושבים הביתה, ואיך אנחנו עושים את כל המאמצים לפתוח את שנת הלימודים ב־1 בספטמבר. יש את היכולת הזו, אני לא מבין למה מתמהמהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully