וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר סופר: "במבחן התוצאה, ברור שנכשלנו כמדינה וכממשלה"

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 14:36

השר אמר בריאיון ל-103FM כי על הממשלה לפעול להגברת הסיוע ברמה המוניציפלית והקהילתית של התושבים המפונים, וסירב להתחייב לפעולה צבאית נרחבת בצפון. באשר לאנטישמיות הגוברת בארה"ב אמר כי "זו תופעה שמישהו צריך לטפל בה, בעיקר בממשל האמריקני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו את הקבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב/לשכת העיתונות הממשלתית

שר העלייה והקליטה אופיר סופר הודה היום (רביעי) כי הממשלה כשלה במשא ומתן להשבת החטופים. "במבחן התוצאה, ברור שנכשלנו כמדינה וכממשלה", אמר בריאיון לטל שלו ואודי סגל ב-103FM.

"המלאכה קשה. אני מסכים שצריך להאיץ את התהליכים", הוסיף להתייחס השר בנוגע למלחמה בעזה. "הכיוונים ברורים באשר למה שכן צריך לעשות, ואת הדברים הללו צריך לקדם. אנחנו משלמים מחיר קשה, האתגרים גדולים. צריך לעשות יותר בהקשר של הטיפול ברמה המוניציפלית והקהילתית בעיקר של היישובים המפונים. לאורך זמן יהיה קשה לעשות זאת. בהקשר של מתי תהיה הפעולה הצבאית והמדינית בצפון, קשה להתחייב. אנו צריכים רוח לחימה ונחישות".

שר העלייה והקליטה אופיר סופר. דוברות משרד העלייה והקליטה, מערכת וואלה
סופר/מערכת וואלה, דוברות משרד העלייה והקליטה

סופר הגיב גם להתרבות ההפגנות הפרו-פלסטיניות בארה"ב. "זו תופעה שאנו חווים לא מעט בשנים האחרונות, אך מה שקורה בימים האחרונים זה פשוט בקנה מידה אחר", אמר. "זו תופעה שמישהו צריך לטפל בה, בעיקר בממשל האמריקני, כי היא לא תפגע רק ביהודים שם אלא בארצות הברית בכלל. זו לא מחאה דמוקרטית והיא לא מתכתבת עם שום דעה לגיטימית, היא תומכת בארגון טרור. חמאס שווה אל־קאעדה ודאעש".

עוד הוסיף כי האנטישמיות משפיעה גם על כמות היהודים שמתכננים לעלות לישראל. "בסוף הם ערים למה שמתרחש כאן, ובוחרים לעלות. אחרי הכול, יש כאן תחושה שזו מדינת העם היהודי, ואני שומע המון סולידריות בתחושה של להיות חלק. גם לנו יש תפקיד, ואנחנו צריכים לפעול בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully