וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ן במיל' דור זימל, שנהרג מפגיעת כטב"ם, הובא למנוחות: "תודה שנתת לנו זמן להיפרד"

עודכן לאחרונה: 22.4.2024 / 13:07

המונים הגיעו ללוות את זימל בדרכו האחרונה, ורבים פקדו את צידי הדרך לבית העלמין באבן יהודה עם דגלי ישראל בידיהם. מותו נקבע אמש לאחר מאמצים להציל את חייו לאחר שנפצע בגבול הצפון בשבוע שעבר. אחותו התאומה: "אני אלך עם חור בלב בצורה שלך אבל עם גאווה גדולה"

בווידאו: צופה על כל הכפר מלמעלה התיעוד של חיזבאללה למתקפה על ערב אל-עראמשה/ללא

רס"ן במיל' דור זימל, הובא היום (שני) למנוחות בחלקה הצבאית בית העלמין שבאבן יהודה. מותו של זימל נקבע אתמול בבית החולים, בתום מאמצים להציל את חייו לאחר שנפצע אנושות מפגיעת הכטב"מ במתנ"ס בערב אל-ערמשה בשבוע שעבר. המונים הגיעו ללוות את זימל בדרכו האחרונה, ורבים פקדו את צידי הדרך עם דגלי ישראל בידיהם.

זימל, בן 27, התגייס למילואים ב-7 באוקטובר, ושירת מאז במילואים בצפון. לאחר פרוץ המלחמה הציע נישואים לבת זוגו שיר, והשניים היו אמורים להינשא בחודש יוני.

"היה לך חשוב כל כך לעשות שירות משמעותי, ליווינו אותך בכל שבת שנשארת בכל מקום בארץ", אמר עליו בהלוויה אביו, אלון. "ב-7 באוקטובר היית ארוז בדלת. באמצע החיים, לימודי משפטים, זוגיות מופלאה עם שיר, הוספת למעגל העיסוקים שלך גם להיות סמ"פ ולהוביל מילואימניקים להיות כוח לוחם ששומר עלינו. תוך פחות מחודש מפרוץ המלחמה החלטת להציע נישואים לאהבת חייך. ביום רביעי שעבר הכל קפא. לא הפסקת להילחם, אריה. אתמול המאבק הממושך נדם. תודה על הזכות שנתת לי להיות אבא שלך".

רס"ן (במיל') דור זימל (27) מאבן יהודה, שנפטר מפצעיו לאחר שנפגע מכטב"ם נפץ מובא  למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין באבן יהודה 22 באפריל 2024. ארז הראל
אמו של זימל סופדת לו בלוויותו, היום/ארז הראל

אמו שרון ספדה לו: "רציתי שתדע שאני מודה על זה שנתת לנו זמן להיפרד. כולם אמרו שזה נס שלא מתת מיד עם הכוויה. אז אמנם רצינו שהנס יהיה אחר, ומלא אנשים התפללו שתתעורר, אבל תמיד עשית דברים בדרך שלך. כנראה רצית לחזור למה שהיית קודם וכל דבר אחר לא בא בחשבון, אז עשית הכל שיהיה לנו עוד זמן איתך. חיבקנו אותך, בכינו ושרנו איתך. הודיעו לנו הבוקר שהצלת 7 אנשים נוספים ששומרים על חלק ממך אצלם בפנים".

האחות התאומה, ליאור, אמרה: "הלב שלי מתמלא אור מכמות האנשים שכאן. אף אחד לא יבין מה זה לאבד אותך כאח תאום. הזיכרון הראשון שלי בעולם הוא איתך. להיות תאומים זה לדעת שלשני קרה משהו רק על סמך תחושה - כמו שקרה.

"ההספד הזה הוא לא עבור דור, כי לך הספקתי להגיד את הכל בבית החולים בזמן שאני מחזיקה לך את היד ושמה את הראש על הלב הפועם שלך. ההספד הזה הוא עבורכם, ואם הכרתם את דור אז גם אתם זכיתם. זכיתם להכיר בן אדם שזורמים לו בשם ערכים של הגנה על הזולת ועל המולדת. כל אחד ואחד כאן זכו להכיר את דור זימל. אז אני אלך עם חור בלב בצורה שלך אבל עם גאווה גדולה כתאומה שלך. אוהב אותך לנצח, אחי, נתראה שוב בגלגול הבא".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רס"ן (במיל') דור זימל (27) מאבן יהודה, שנפטר מפצעיו לאחר שנפגע מכטב"ם נפץ מובא  למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין באבן יהודה 22 באפריל 2024. ארז הראל
הלוויה בחלקה הצבאית בבית העלמין באבן יהודה, היום/ארז הראל

בת הזוג שיר סיפרה: "כשתכננו את החתונה פחדתי שיירד גשם, והעברנו את התאריך. ואז במקום זה ירד עלינו גשם אחר. במקום לקנות פרחים שרצינו לחתונה, אני שמה אותם על האדמה. תודה שזכיתי לחיות איתך, ושהענקת לי מתנות בדרך. אני אשים לך את השיר שרצית לחופה בפעם האחרונה. אני אוהב אותך לנצח, תמיד תהיה האיש של חיי. הטבעת תמיד תהיה קרובה ללב שלי. אני אוהבת אותך, אהבה שלי".

רס"ן (במיל') דור זימל (27) מאבן יהודה, שנפטר מפצעיו לאחר שנפגע מכטב"ם נפץ מובא  למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין באבן יהודה 22 באפריל 2024. ארז הראל
המונים פוקדים את צידי הדרך לבית העלמין באבן יהודה, היום/ארז הראל

סגן אלוף אלישע ג'ייקובס, מפקד גדוד 8103 בחטיבת עציוני בו שירת זימל, ספד בשם צה"ל: "אני רוצה להעביר את הערכים שהיו טבועים בך לכל הדורות, ולכל הלוחמים בגדוד ובצה"ל כולו. שכולם ידעו מי היית ושכולם יפעלו על פי הערכים האלה. החיוך שלך, השמחה הייחודית שלך, הרצינות שהיית מפגין בכל משימה, והמוטיבציה להצליח יישארו איתנו לעד. דור, לא קברתי מעולם פקוד, הפעם לא הצלחתי להחזיר אותך הביתה למשפחה ולשיר בריא ושלם.

בשיחת המסדרון והטלפון שהיו לנו, אמרת שאתה שם הכל בצד, וכך גם פעלת שוב ושוב ושוב. משפחת זימל היקרה, ימים קשים ומרובים עוד לפנינו, אבל עוד משחר ההיסטוריה אף אויב לא יכל לנו כאשר היינו מאוחדים כמו כעת. הגדוד והצבא כולו מרכינים את הראש היום, וכואבים איתכם בני המשפחה היקרים. לעד תהיו חלק ממשפחת הגדוד.

"דור אני מצדיע לך בדרכך האחרונה. אני מקווה שהייתי ראוי להיות מפקד שלך. בשם כל הגדוד נמשיך להיות נחושים ולעמוד איתנים עד הניצחון".

דור זימל. דובר צה"ל
דור זימל/דובר צה"ל

בתקרית בה נהרג זימל פגעו ישירות כטב"מי נפץ וטילים במתנ"ס ביישוב ערב אל-עראמשה שבגליל המערבי. באירוע נפצעו 18 בני אדם, בהם שניים במצב קשה. תוך כדי פעולות החילוץ והסיוע, נשמעו באזור התראות נוספות. בתגובה, תקף צה"ל את המבנה ממנו שוגרו הכטב"מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully