וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של דור זימל, שנפצע אנוש מפגיעת הכטב"ם בגליל

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 19:45

זימל התגייס למילואים ב-7 באוקטובר ושירת מאז במילואים בצפון. הוא היה אמור להינשא לבת זוגו בחודש יוני הקרוב, אך מת מפצעיו בביה"ח. משפחתו הסיכמה לתרום את אבריו. שלושה חיילים עדיין מאושפזים כתוצאה מאותו אירוע, אחד מהם במצב קשה ושניים נוספים במצב בינוני

בווידאו: צופה על כל הכפר מלמעלה התיעוד של חיזבאללה למתקפה על ערב אל-עראמשה/ללא

דור זימל, שנפצע באורח אנוש מפגיעת הכטב"מ במתנ"ס בערב אל-ערמשה בשבוע שעבר, מת מפצעיו היום (ראשון) בבית החולים. זימל, שהתגייס למילואים ב-7 באוקטובר שירת מאז במילואים בצפון, הציע לאחרונה נישואים לבת זוגו שיר והשניים אמורים להינשא בחודש יוני. הלוויתו תתקיים מחר ב12:00 בחלקה הצבאית של בית העלמין באבן יהודה.

דור היה ממחזיקי כרטיס אד"י, ובהסכמת משפחתו ייתרמו איבריו. "נקווה שינצלו כמה שיותר איברים, זה עניין בעל חשיבות רבה מאוד", אמר לוואלה! אביו, אלון זימל, "אצלנו במשפחה כולנו מחזיקים בכרטיס אד"י".

במרכז הרפואי לגליל עדיין מאושפזים שלושה חיילים פצועים מהאירוע בערב אל-עראמשה: גבר בן 51 המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי במצב קשה ויציב (בימים האחרונים חל שיפור במצבו והוא נגמל מהנשמה), ושניים בני 29 המאושפזים במצב בינוני במחלקה כירורגית. שאר הפצועים מאותו אירוע שוחררו לבתיהם או הועברו לאישפוז במרכזים רפואיים אחרים.

הצעת הנישואים של דור זימל לבת זוגו שיר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הצעת הנישואים של דור זימל לבת זוגו שיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתחילת פברואר דור סיים את סבב המילואים הראשון שלו, וכתב בפוסט בפייסבוק: "116 ימים. חשבתי הרבה על איך והאם לסכם, והחלטתי שאין טעם. הרי לעולם לא אצליח להעביר את כל החוויות; הטובות הרעות, אלו שאדחיק ואלו שלא ארצה לשכוח. גם אם הייתי יכול, איך אפשר לסכם כשלא סיימנו? ישנם חטופים בעזה, לוחמים ערים לילות כימים, משפחות מתפרקות ועסקים שקורסים. אז לקחתי הפסקה, הפסקה מהמלחמה עצמה, ובמהלכה אתמודד עם מלחמה אחרת, קצת יותר מוכרת אך בכל זאת כל כך שונה. אחזור לארוסתי שבתכלס - בינינו היא הגיבורה (רק עליה אני יכול לדבר בלי סוף), אחזור ללימודים לחברים ולעבודה, ובקיצור - לטירוף שנקרא 'שגרה'. כל זה כאמור, רק כפגרה, עוד חודש וחצי לוחמיי ואני נדרשים חזרה בצפון, להגן על גבולה הצפוני של המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"ועל אף סערת הרגשות, כל מה שאני רוצה להגיד זה תודה. תודה על הזכות להגן על המדינה, תודה על הזכות להינשא לשיר שגיב האחת והיחידה, תודה על משפחה תומכת ומכילה, תודה על חברים שבלימודים מבטיחים לעזור ותודה למאה וארבעים לוחמים ומפקדים שאת הפלוגה המסייעת מרכיבים, שמייצגים את המעט מתוך האחוז האחד של המתנדבים, שעל אף הקשיים לא עזבו אותי לרגע, גם כשהבקשות שלי דרשו מהם לסכן את חייהם. אוהב את כולכם, ניפגש בקרוב".

מוקדם יותר, במהלך שירותו במילואים, פרסם דור פוסט נוסף בו סיפר על הצעת הנישואים לבת זוגתו - בצל המלחמה. "אמ;לק: עם ישראל חי", כך פתח דור את הפוסט שפרסם. "זו לא עוד הצעה, זה סיפור מרתק על אהבה, אחדות, שכול, שמחה ועם יחיד ומיוחד", המשיך.

"גויסתי למילואים בשבת הארורה של 7 באוקטובר ומאז אני עסוק במשימות מאתגרות בצפון. ביום שישי האחרון, לאחר מחשבות רבות שמתלוות לאירועי המלחמה, התקשרתי לאמא שלי ובישרתי לה: 'אני רוצה להתחתן עם שיר. אשמח אם תוכלי לחפש טבעת'. אתמול, יום שלישי ה-24 באוקטובר בשעה 13:00, הודיעו לי במפתיע: 'יש לך הזדמנות לצאת הביתה ל-20 שעות - לא בטוח שתוכל לצאת בזמן אחר'. הבנתי שזו ההזדמנות, אבל איך אספיק לארגן הצעת נישואים? חלמתי להציע בשקיעה על הים אבל הזמן נגדי".

פגיעה ישירה בערב אל-עראמשה, 17 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הפגיעה בערב אל-ערמשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהמשך, גולל דור את ההכנות להצעת הבזק, במהלכן קיבל אישור מיב"א להטסת רחפן צילום באישור פיקוד העורף, וכן הגיע לאלון מסיקה - אב לאדיר שנרצח במסיבת הנובה באירועי הטרור של 7 באוקטובר. זה, החליט כי לזכרו, יכין טבעת עבור החייל הראשון שיפנה אליו.

בשעה 17:45, כתב דור, 4 שעות בלבד לאחר שקיבל אישור יציאה, הגיע לחוף בארסוף, בצל אזעקות, והתחבא לארוסתו לעתיד. "17:50 שיר מגיעה, מופתעת, אני מציע לה להתחתן איתי והיא (אחרי שוק קצר) מסכימה. למרות שאני עם שפם", כתב. "תוך פחות מחמש שעות נרקמה לה הצעת נישואין מיוחדת ומרגשת ששמחה את כל המעורבים בה. דווקא בימים חשוכים אלו - אירועים כדוגמת זה מדגישים את הסיבה בשלה ננצח - עם ישראל חי ומאוחד מאי פעם. תודה רבה לכולם, אני חוזר לצפון. ניפגש בחתונה. שיר, ארוסתי האהובה והיפה - אני אוהב אותך".

ראש המועצה המקומית אבן יהודה, מתן כצמן, ספד לו: "רס"ן דור זימל, נפל בקרב על הגנת העם והארץ. הוא היה אמור להתחתן עם אהובת ליבו שיר בחודש יוני הקרוב. מלח הארץ, קצין מצטיין, חבר, אהוב על כל מי שהכיר אותו. מותו - אבדה בלתי נתפסת. בשנה האחרונה דור היה ראש מטה הבחירות שלי, עוזרי האישי במועצת אבן יהודה, והפך לאח הקטן. בדרכו שלו, תרם את איבריו להצלת אחרים. דור, לא נשכח אותך ונעשה הכל להיות ראויים לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully