וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר מגיב לסערת הדרדל'ה, ולא חוזר בו: "ירי טילים מאיראן חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 8:30

השר לביטחון לאומי בתגובה ראשונה לסערה שפרצה אחרי הציוץ שפרסם על המתקפה שיוחסה לישראל באיראן, ובו כתב מילה אחת - דרדל'ה. "אמשיך לומר את האמת גם היא לא מסתדרת עם המסרים של ביידן"

בן גביר: כדי לייצר הרתעה במזרח התיכון - בעל הבית חייב להשתגע/על פי סעיף

השר איתמר בן גביר פרסם הבוקר (ראשון) תגובה ראשונה לסערה שפרצה בעקבות הציוץ שפרסם ביום שישי בבוקר אחרי הדיווחים על תקיפה ישראלית באיראן, ובו העביר ביקורת על עצימות המתקפה וכתב מילה אחת - דרדל'ה.

"ביומיים האחרונים בכלי התקשורת לא מפסיקים לתקוף אותי על הציוץ שלי משישי", אמר בן גביר. "מה לא טענו? שהאיראנים מעודדים ממנו (כאילו הם צריכים אותי לדעת מה מתרחש על אדמתם), שבכלי התקשורת בעולם ציטטו אותו (פתאום אכפת להם, אחרי שנה שלמה שכל ההפגנות שלהם צוטטו בכל העולם) ובכלל למה לא להעמיד פנים שהכל בסדר? למה לא לספר לכולם שהכרענו את הצד השני והוא "מורתע"?.

הציוץ של בן גביר בבוקר שאחרי הדיווחים על המתקפה באיראן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של בן גביר בבוקר שאחרי הדיווחים על המתקפה באיראן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"‏אז זהו שלא, ואין לי כוונה לספר סיפורים לעם ישראל. במשך שנים סיפרו לנו שצה"ל תוקף בעזה אחרי ירי טילים לעבר הדרום ושהוא משמיד תשתיות משמעותיות, במשך שנים סיפרו לנו (רוב "מומחי הביטחון") שחמאס מורתע,‏ בעוד שהאמת היא שהפציצו דיונות ריקות או עמדות לא מאוישות וחמאס לא ממש היה מורתע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איתמר בן גביר. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
"אין לי כוונה לספר סיפורים לעם ישראל". איתמר בן גביר/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

בן גביר המשיך ואמר: "‏הדבר האחרון שישראל צריכה, הוא שירי טילים מאיראן יענה בתגובות רפות כמו שעשו שנים מול החמאס. ירי טילים מאיראן חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר, כדי שלא יקרה מצב כזה שנית. ‏אמשיך לומר את האמת הזו, גם אם היא לא תמיד פופולרית ומסתדרת עם המסרים של ביידן ומהנדסי התודעה".

הציוץ עם המילה הבודדה הוביל לגינויים בישראל, ולשורת תגובות גם בעולם הערבי בכלל ובאיראן בפרט. הציוץ הקצרצר מתכתב עם הדברים שהשר לביטחון לאומי אמר בשבוע שעבר, ולפיהם "כדי לייצר הרתעה במזרח התיכון - בעל הבית חייב להשתגע. אסור שהתגובה של ישראל תהיה דרדלה, בסגנון הפצצות הדיונות שראינו בשנים הקודמות בעזה. תפיסות ההכלה והמידתיות הן תפיסות שעברו מהעולם ב-7 באוקטובר".

כלי תקשורת ערביים עטו כאמור על הציוץ, ומיהרו לתרגם את המילה שלדבריהם ממעיטה מערך התקיפה שמיוחסת כאמור לישראל. עמוד ה-X הרשמי (טוויטר לשעבר) של סוכנות הידיעות האיראנית תסנים, המקושרת עם משמרות המהפכה, כתב: "הרשויות הישראליות לועגות לעצמן. השר לביטחון פנים של המשטר הציוני כתב על הדיווחים באירוע באספהאן: חלש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully