וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי גוטליב "קיבלה אחריות" על התקיפה באיראן; בן גביר צייץ: דרדל'ה

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 9:17

השר לביטחון לאומי התייחס לדיווחים שלפיהם ישראל תקפה באיראן, ומתח עליה ביקורת בציוץ בן מילה אחת ברשת X: "דרדלה!". מנגד כתבה חברת הכנסת מהליכוד כי זהו "בוקר שבו הראש מורם בגאווה"

תקיפה באזור איספאהאן שבאיראן/סעיף 27 א'

במערכת הפוליטית הגיבו הבוקר (שישי) לתקיפה שמיוחסת לישראל באיראן. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתח ביקורת ברשת X (טוויטר לשעבר), ופרסם ציוץ בן מילה אחת: "דרדל'ה". לעומתו חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב פרסמה ציוץ יותר חגיגי בבוקר שאחרי המתקפה.

"בוקר טוב לעם ישראל היקר. בוקר בו הראש מורם בגאווה. ישראל מדינה חזקה ועוצמתית. מי יתן ונשיב לעצמינו את כח ההרתעה", כתבה גוטליב. "למביני עניין מתהילים של יום שישי: 'על אדום אשליך נעלי.. מי נחני עד אדום.. באלוקים נעשה חיל והוא יבוס צרינו'. אמן כן יהי רצון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ח"כ נאור שירי מיש עתיד הגיב לדברי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הנ"ל שר בממשלת ישראל. עלק שר לביטחון לאומי. חבר קבינט מדיני ביטחוני. מילא שהוא לא מבין שהוא אחראי, רמת ציוץ - פרשן ליגה ג' מחוז צפון. מדינת חנמאל 2024".

תיעוד מהתקיפה באיראן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד מהתקיפה באיראן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על פי הדיווחים מהלילה, ישראל תקפה בסיס אווירי באזור איספהאן שבמרכז איראן - כך אמרו גורמים אמריקניים ואיראניים וישראליים, פחות משבוע אחרי מתקפת הטילים והכטב"מים על ישראל. במהלך הלילה, כלי התקשורת הרשמיים באיראן דיווחו על פיצוצים באיספהאן ועל הפעלת מערכות ההגנה האווירית. הטלוויזיה הממלכתית טענה כי הופלו שלושה כטב"מים קטנים שזוהו בשמי המחוז מבלי שנגרם נזק בשטח.

גורמים איראניים הכחישו שהיו שיגורי טילים לעבר המדינה מחוץ לשטחה והדגישו כי אתרי הגרעין בטוחים, אך שלושה מהם שצוטטו על ידי ניו יורק טיימס בעילום שם אישרו כי נפגע בסיס אווירי ליד איספהאן. הם לא אמרו מי אחראי להתקפה וכיצד היא התבצעה. ישראל שומרת באופן רשמי על שתיקה, אך גורמים ישראליים שדיברו בעילום שם עם ניו יורק טיימס אישרו כי היא עומדת מאחורי ההתקפה. צה"ל הדגיש במהלך הלילה כי אין שינויים בהנחיות לעורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully