וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד חדיד תקף חבר קונגרס תומך ישראל: "עבד של לבנים"

עודכן לאחרונה: 20.4.2024 / 18:55

"אתה יכול לקבל עבודה כשומר בבר של גייז", תקף מוחמד חדיד, איל נדל"ן ואביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, את ריצ'י טורס הדמוקרט שביקר לא מזמן בארץ. טורס: "אם אתה לא לבן ואתה בעד ישראל, אתה נחשב לטרף קל לגזענים"

בלה חדיד נגד איתמר בן גביר/מעריב

איל הנדל"ן ממוצא פלסטיני מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, תקף לאחרונה במסרים הומופוביים וגזעניים את חבר הקונגרס הדמוקרטי ג'ימי טורס, בשל תמיכתו בישראל. "אתה יותר גרוע מהעכברושים בביבים של ניו יורק", כתב חדיד לטורס בהודעה פרטית באינסטגרם, "יש להם מוח יותר גדול משלך. אתה יכול לקבל עבודה בתור סלקטור בבר של גייז". בנוסף כתב לו חדיד: "אתה עבד של לבנים".

עוד מפניניו של חדיד: "תדאג להתלבש כמו הקו-קלוקס-קלאן, כדי להסתיר את הפנים האפורות המכוערות שלך. הוא האשים את טורס בכך שהוא משמש כדובר של ישראל ושל אייפ"ק, ובכך שהוא מצפה לקבל מהם 500 אלף דולר כתרומה לקמפיין שלו לקדנציה הבאה. חדיד ידוע כמי שהשתלח לאחרונה בישראל והשווה אותה לנאצים. את ביידן הוא כינה "פושע ציוני".

מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. GettyImages
מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד/GettyImages

טורס, חבר הקונגרס השחור הראשון שהצהיר בגלוי שהוא גיי, לא נשאר חייב. "בין אם חדיד עשה לי דה-הומניזציה בכך שאמר שאני גרוע מעכברוש, ובין אם הוא אמר לי להסתיר את הפנים האפורות שלי ולהתלבש כמו הקו-קלוקס-קלאן, חדיד השתמש בכל עלבון גזעני כלפיי חוץ מלהשתמש במילת ה-N עצמה".

טורס הוסיף: "העובדה שחדיד חש כל כך בנוח לעשות לי דמוניזציה ודה-הומניזציה חושפת אמת טרגית לגבי הפוליטיקה שלנו: אם אתה לא לבן ואתה בעד ישראל, אתה נחשב לטרף קל לגזענים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חבר הקונגרס האמריקני ריצ׳י טורס בביקור בישראל, 2 באפריל 2024. מרק ישראל סלם, The Jerusalem Post, מערכת וואלה
חבר הקונגרס האמריקני ריצ׳י טורס בביקור בישראל, 2 באפריל 2024/מערכת וואלה, מרק ישראל סלם, The Jerusalem Post

טורס ביקר בישראל בתחילת החודש. בראיון לג'רוזלם פוסט הוא אמר: "הנשיא ביידן נתן לישראל את הזמן שדרוש לה כדי לנצח במלחמה, ואנחנו חייבים להצליח", אמר טורס. "המטרה הסופית של הסרת חמאס מהשלטון חייבת להיות ברורה - כי אם חמאס יישאר בשלטון, לעולם לא יהיה קץ לאלימות ולשפיכות הדמים. חמאס מתכוון לרצוח כל יהודי בישראל עד להשמדת המדינה היהודית עצמה. אין לצפות מאף מדינה להתקיים לצד עם ארגון טרור כמו חמאס. לישראל אין ברירה אלא להסיר את חמאס מהשלטון".

המשלחת שארגן טורס ביקרה ביישובי העוטף ושמעה עדויות של ניצולי פסטיבל הנובה, בתחילת הסיור נפגשו חברי המשלחת עם שר הביטחון, יואב גלנט. "יש לי אמפתיה עצומה למצוקה של שר הביטחון, שמנהל לחימה באזורי המלחמה המורכבים ביותר בהיסטוריה האנושית", אמר טורס לאחר הפגישה. "עזה היא גיהנום של מנהרות טרור, בניינים ממולכדים ולוחמים שמוסווים כאזרחים".

"אמרתי לשר להתעלם מהמסרים ומרעשי הרקע של הפוליטיקה האמריקאית", סיפר טורס. "רוב האמריקנים תומכים בישראל, רוב חברי הקונגרס תומכים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully