וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארה"ב הסכימה לפעולה ברפיח בתמורה לתגובה מוגבלת באיראן

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 8:22

גורם מצרי מסר את הדברים לעיתון הקטארי אל-ערבי אל-ג'דיד. עוד דווח כי קהיר ערוכה לאורך הגבול עם רצועת עזה לתרחיש של כניסה קרקעית של צה"ל לעיר שאותה הגדירו בישראל כמעוז האחרון של חמאס

בווידאו:רה"מ בנימין נתניהו על שיחות המו"מ בקהיר/דוברות רה"מ

ארצות הברית הביעה הסכמה לתכנית של ישראל לפעולה ברפיח בתמורה לתגובה מוגבלת מול איראן - כך אמר הבוקר (חמישי) גורם מצרי לעיתון הקטארי אל-ערבי אל-ג'דיד. עוד דווח כי קהיר ערוכה לאורך הגבול עם רצועת עזה לתרחיש של כניסה קרקעית של צה"ל לעיר שאותה הגדירו בישראל כמעוז האחרון של חמאס.

עוד דווח היום כי ישראל לא צפויה לתקוף באיראן עד אחרי חג פסח, כך מסר- בכיר אמריקני לרשת האמריקנית ABC News. הבכיר סייג כי המצב יכול להשתנות בהתאם לאירועים. במשמרות המהפכה האיראניים עדיין נמצאים במצב כוננות גבוה, כאשר חלק מהמנהיגים נמצאים בבתים בטוחים ובמתקנים תת קרקעיים, אמר המקור האמריקני. כזכור, חג פסח נגמר ב-30 באפריל.

עשן מיתמר מהעיר חאן יונס כפי שנראה ממחנה אוהלים בעיר רפיח שבדרום רצועת עזה, 11 בפברואר 2024. רויטרס
מחנה אוהלים ברפיח/רויטרס

אמש, דווח אקסיוס מפי שלושה מקורות אמריקנים ושני מקורות ישראלים כי ישראל שקלה לבצע תקיפה נגד איראן ביום שני בלילה אולם לבסוף החליטה לדחות את המהלך. לפי שני בכירים ישראלים, קבינט המלחמה שקל ביום שני לתת אור ירוק לצה"ל לבצע תקיפה נגד איראן אולם בסופו של דבר הוחלט לא לעשות זאת "מסיבות מבצעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully