וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכוי לנזק מוחי והתעללות קשה": הגננת והסייעת החשודות בהתעללות שוחררו למעצר בית

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 12:33

השופטת אמסלם גלבוע טענה כי תנאי מעצר הבית המגבילים ימנעו מהשתיים לשבש חקירה או להסב נזק לפעוטות, אך נעתרה לבקשת המשטרה לדחות את השחרור ביום כדי להגיש ערער למחוזי. "שימוש של ממש בכוח והזנחה. מדובר בתיעוד קשה לצפייה"

"שקט! שקט! שימי ראש!": ההקלטות מההתעללות בגן בחולון/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (ראשון) על שחרורן למעצר בית של הגננת זיוה משיח והסייעות מזל ירושלמי וסיון לוי שנעצרו בשבוע שעבר בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן "אולימפי" בחולון.

כזכור, מקלטות שהגיעו לידי וואלה נשמעים הילדים בגן בוכים, בעוד שהגננות והסייעות צועקות לעברם מילים קשות. בין היתר נשמעת אחת הגננות צועקת לעבר ילד: "חצוף. תשים ראש כבר. שקט, שיגעת אותי".
על פי החשד, משיח התעללה בפעוטות בגילאים שבעה חודשים ועד שלוש שנים, ב-24 אירועים שונים. מחומרי החקירה הראשונית עולה כי בין האירועים היו פעמים בהם היא הטיחה פעוט על כיסא כדי שיישב עליו, טפחה באגרסיביות בפעוט בזמן שניסתה להשכיב אותו על מיטה, נתנה שתי סטירות בכל לחי לאחד הילדים ונסיתה להרים תינוק מהרצפה באמצעות משיכתו מידו עד כדי כך שהיא הסתובבה בעת שהרימה אותו.

זיוה משיח ,גננת שנעצרה בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן "אולימפי" בחולון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
על פי חומרי החקירה, היא משכה תינוק בידו, סטרה לפעוט והטיחה אחר על כיסא. הגננת החשודה זיוה משיח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסייעת מזל ירושלמי , נעצרה בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן "אולימפי" בחולון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"כולם יודעים שכל דבר קטן יכול לגרום לשבר או נזק מוחי". הסייעת החשודה מזל ירושלמי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השופטת אביטל אמסלם גלבוע נענתה לבקשת המשטרה, ואישרה לעכב את השחרור ביממה וזאת בשל כוונת המשטרה להגיש ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי. "בסרטונים אנחנו רואים ממש שימוש בכוח, הזנחה, זו התעללות קשה. בדובר בתיעוד קשה לצפייה", טען בדיון נציג המשטרה רנ"ג משה פויסטרו. "כולם יודעים שכל דבר קטן יכול לגרום לשבר או נזק מוחי. עילת המסוכנות פה ברורה".

השופטת אמסלם השיבה ואמרה כי תנאי המעצר המגבילים כמו איסור על החשודות לעסוק בטיפול בילדים והרחקה של השתיים אחת מן השנייה יהיו מספיק כדי למנוע מהן לשבש את החקירה או לסכן את ביטחונם של הפעוטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully