וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פורצת לשעבר. כך פרצתי ל-200 בתים וגנבתי 7 מיליון דולר"

12.5.2024 / 0:15

ג'ניפר גומז סיפרה שבעבר הייתה פורצת לבתים לפרנסתה וכי היא ראתה מזה הרבה מאוד כסף - 7 מיליון דולר ליתר דיוק. אחרי עשור מאחורי סורג ובריח כעת היא חושפת את "סודות המקצוע"

הפורצת ג'ניפר גומז מסבירה איך להגן על הבתים שלכם/Jenjen.gomez

בחשיפה חסרת תקדים לפודקאסט "Locked In With Ian Bick", ג'ניפר גומז סיפרה כיצד נראים החיים של פורצת בתים מיומנת. היא סיפרה שפרצה ליותר מ-200 בתים וגנבה פריטים וכסף בסכומים של כ-7 מיליון דולר (כ-26 מיליון שקלים). היא סיפרה על השיטות שלה ועל הטקטיקות המאוד אסטרטגיות שלה שסייעו לה לגנוב מהשכונות האמידות ביותר בפלורידה.

"תמיד חיפשתי בתים גדולים. כלומר, לפחות בתים ששוים מיליון דולר", התוודתה גומז, בת ה-41, במהלך הראיון המרתק לפודקאסט. גומז לא מגיעה מעוני. היא גדלה למשפחה עשירה וקיבלה מהם לא מעט מידע שסייע לה להפוך לפורצת: "ידעתי הרבה דברים על איך אנשים עשירים חיים כי שני ההורים שלי היו רופאים", היא סיפרה, "ככל הנראה תהיה להם גדר פרטית מסוג כלשהו. אני יכולה להתחבא מאחורי הגדר בזמן שאני נכנסת לחצר האחורית שלהם. אני סמויה לגמרי".

גומז העדיפה לפרוץ לבתים כשבחוץ גשום, תופעה שכיחה בפלורידה הלחה. "כשיורד גשם אנשים לא מבלים בחוץ. הם לא מטפלים בגינה, אין אנשים שיצפו בך, אין אף אחד שרץ בשכונה", היא הסבירה, "וגם אם הם נמצאים במקום שבו הם יכולים לראות אותי, נגיד מהבתים שלהם, אז יש טיפות גשם על החלון. הם לא באמת יודעים על מה הם מסתכלים".

עם עין חדה לפרטים, גומז קלטה את הרמזים העדינים של מערכות האבטחה ורואה בהם סימנים מובהקים לחפצים יקרי ערך בשלים לגניבה. "לכל מי שיש אזעקה - יש כסף", היא טענה, "בשבילי זה היה דבר טוב, כי מה שאתה אומר לי בעצם זה שיש לך דברים שאתה רוצה להגן עליהם. אנשים עשירים תמיד רוצים אבטחה מוגברת. הם גם לא חוששים לחשוף שיש להם מערכת אבטחה כך שאני יודעת להיערך לזה".

כעת היא מזהירה את בעלי הבתים מפני פרסום לא מכוון של נקודות התורפה שלהם. "יש הרבה דברים שאפשר להבחין מבחוץ לבית שיתנו לפורץ מידע רב", אמרה גומז, "תפסיקו לפרסם את כל מה שקורה בבית שלכם ועם הבית שלכם".

גומז חשפה עוד רמזים שהיא הייתה מקבלת הנוגעים לאבטחה: "אני יכולה לראות אם חיישני התנועה מופעלים. אני יכולה לראות אם האזעקה מופעלת. אפשר פשוט להסתכל דרך החלון או הדלת ולראות אם זה אור אדום או ירוק", הסבירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כשמגיע הזמן לפרוץ, גומז השתמשה בכלי שרכשה מחנות לחומרי בניין שפועל לחיתוך זכוכית. "הייתי הולכת מסביב, ניגשת לגדר הפרטית שלהם ופותחת אותה או שהייתי מטפסת עליה, קופצת מעל השיחים, מה שלא יהיה", היא סיפרה.

גומז פיתחה שיטה שמונעת תקלות. "הייתי דופקת בדלת, על החלונות. הייתי קוראת להם: 'מיס שרה, מיס סוזן. היי, את שם? היי! תפתחי. בואי לדלת. הבת שלך רצתה שאבדוק שאת בסדר'", היא סיפרה. אם מישהו היו בבית, היא הייתה מתרחקת משם, אבל הרעיון המרכזי היה להבטיח שאף אחד לא בבית.

גומז גם סיפרה כיצד הייתה מתארגנת לקראת הפריצה. היא נעלה נעליים בשתי מידות שונות, שמה כפפות ואספה את שערה לאחור, כשהיא נושאת ארנק עם הכלים שלה. "לא התאפרתי. ניסיתי להיראות צעירה ככל האפשר", אמרה, "תמיד לבשתי מדים כי הייתי אומרת שאני מומחית לכלבים. זה היה אחד התירוצים שלי".

ההבנה הממולחת של גומז בהתנהגות חיית המחמד מבדילה אותה מהפורץ הממוצע. "אנשים עשירים לא קושרים את החיות שלהם. הם נתנו להם להסתובב חופשי", היא ציינה, "אז אני יודעת שאם הכלב שלך מסתובב בבית, חיישני התנועה שלך לא מופעלים ואז אני יכולה להסתובב בבית שלך בחופשיות".

השיטות הגאוניות של גומז להערים אפילו על כלבי השמירה הערניים ביותר כללו הבאת סטייק, עוף או כריך מהמכונית שלה. "אם יש כלב שנראה קצת מפחיד, הייתי נותנת לו אוכל", היא שיתפה, "הם בדרך כלל לא היו עושים לי כלום".

אולי המהלך הנועז ביותר שלה היה נעילת דלת המוסך עם הכניסה לבית. זה היה זורע בלבול בקרב בעלי הבית שחוזרים ולא מבינים מדוע הדלת נעולה - מה שהיה מעניק לה זמן יקר לגנוב את השלל ולברוח מדלת אחרת.

ברגע שנכנסה לבתים, גומז כיוונה לחדר השינה הראשי ולמשרד: "אני מחפשת מזומנים, אני מחפשת זהב ואז אני בורחת משם", אמרה, "אני קופצת לרכב המילוט שלי. יש לי רכב מאוד ממוצע. אימפלה כסופה, שברולט אימפלה. אני לא מכירה הרבה אנשים עשירים שיוכלו להצביע על המכונית הזו ולומר מהי".

ואז - היא נתפסה ונכנסה לכלא

@vh1 Meet @Jen Jen Gomez, who is well-educated and the daughter of two doctors. Find out how she should have never found herself with a 10-year prison sentence. Watch #MyTrueCrimeStory ♬ original sound - VH1

גומז נתפסה ב-2011 ובילתה כעשור מאחורי סורג ובריח בגין פריצה. המאסר האחרון גרם לה לפרוש מהמקצוע ולהפוך למומחית אבטחה ואושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים אותם היא משתפת בטיפים לאבטחה וסיפורים מימיה כעבריינית וכאסירה.

לדבריה מטרתה היא לא רק לדאוג לבעלי הבתים, אלא גם למי ששוקל לפרוץ לבתים. "הייתי בכלא עם אינספור נשים שעשו משהו טריוויאלי, שיכול אפילו להיחשב למתיחה של בני נוער, ובגלל שמישהו יצא וניסה לעצור אותם מישהו היה בסופו של דבר נפצע קשה או נהרג", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully