וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: דוגמנית בחוטיני פתחה באש לעבר פורצים חמושים בעוזי - כדי להגן על בנה

25.10.2020 / 0:00

בחיי היום יום שלה אנסלי פאצ'קו מפרסמת למאות אלפי העוקבים שלה תמונות נועזות בביקיני והלבשה תחתונה, אבל כשפורצים חמושים נכנסו לביתה והחלו לירות לעבר בעלה וחבריו - היא שלפה אקדח והשיבה מלחמה

תיעוד רעי האימה: הפריצה לביתה של הדוגמנית שפתחה באש על הפורצים החמושים/CCTV

דוגמנית אינסטגרם ו -OnlyFans לבושה רק בחוטיני פתחה באש לעבר שני פורצים חמושים שפרצו לביתה. בניו יורק פוסט דווח שאנסלי פאצ'קו, בת 26, תועדה במצלמות האבטחה הביתיות כשהיא חמושה באקדח שלה ויורה בכדי להגן על בנה בזמן פריצה לביתה שבמחוז מיאמי-דייד בפלורידה.

פאצ'קו שהתה בחדר השינה של ביתה ב -4 באוקטובר, כאשר שני רעולי פנים ריסקו את הדלת, חמושים ברובי עוזי והחלו לרסס בכדורים את בעלה וחבריו. "בזמן שהייתי בשירותים התחלתי לשמוע את המהומה, התחלתי לשמוע, 'תרד, תרד, תן לי את כל מה שיש לך", היא שיחזרה. הצילומים המזעזעים מראים את אנסלי מתרוצצת בחדרה בכדי לתפוס את כלי הנשק שלה לפני שהחלה לירות לעבר הפורצים מפתח הדלת. "אל תירו! הבן שלי כאן!" היא נשמעה צועקת כשהיא עומדת ויורה בנשק שלה - כשהיא לבושה רק בחולצת טריקו ותחתוני חוטיני.

בתגובה הפורצים החלו לירות לעבר חדר השינה שבו בנה בן השבע הסתתר. אנסלי אמר לחדשות Local10: "הם היו יכולים להרוג אותו. הם היו יכולים להרוג אותי. בכלל לא היה אכפת להם. אנחנו לא יודעים מי הם, אבל אני באמת מקווה שהם ייתפסו"

צפו בתיעוד רגעי האימה

האם אמרה שהיא הייתה בחדר האמבטיה ושמעה גברים צועקים על בעלה "לרדת" "לתת להם הכל ". היא אמרה:" הלכתי לשידה שליד המיטה, תפסתי את האקדח ופתחתי את הדלת. "הפורץ אמר לה להניח את הנשק, אך היא סירבה ואמרה לו שבנה נמצא בחדר השינה והתחננה בפניו שלא ירה באף אחד מהם. לאחר שלקחו תכשיטים ושעונים יקרים, הפושעים ברחו מהמקום תוך כדי שבעלה רץ להשיג את האקדח בכדי לרדוף אחריהם.

"פשוט ידעתי שעלי לעשות משהו, והאינסטינקט הראשון שלי היה לתפוס את האקדח ולהגן על בעלי ועל בני."היא אמרה ל- Inside Edition, "הם היו יכולים להרוג אותי, והם היו יכולים להרוג את הבן שלי. הם ירו מעל ראשו. לא היה אכפת להם". דניאל, בעלה אמר ל- NBC 6: "רצתי לאשתי, תפסתי את האקדח, ירתי בהם כמה פעמים, אני חושב שפגעתי במכונית שלהם. בני הזוג אמרו כי אין להם מושג מי הם העבריינים והמשטרה עדיין מחפשת אחריהם.

עוד באותו נושא

דוגמנית פרסמה סרטון שלה מתעמתת בעירום עם פורץ - והואשמה בזיוף בניסיון להשיג עוקבים

לכתבה המלאה

צפו בה משחזרת את מה שקרה עבור Inside Edition

וזה מה שהיא עושה בשאר הזמן שלה

לאנסלי יש חשבון אינסגרם מצליח עם יותר מ-160 אלף עוקבים שם היא מפרסמת תמונות נועזות שלה בביקיני ביעדים יוקרתיים מסביב לעולם ובהלבשה תחתונה. בנוסף היא מפרסמת סרטונים בתשלום למנויים שלה באתר Onlyfans.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully