וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוד שהסתבך: ניסה לשדוד אישה ברחוב - ומצא עצמו עירום ומושפל

29.5.2016 / 11:11

שודד הסתבך עם האישה הלא נכונה ואולץ להתפשט ולרוץ ברחובות קולומביה בעירום מלא כשכלב רודף אחריו. אחרי זה - אנחנו מניחים שהוא לא ישדוד עוד לעולם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIVELEAK

השודד משודד פטור? אישה שדדה את בגדיו של שודד לאחר שהוא איים עליה בסכין ברחובות עיר הבירה הקולומביאנית, בוגוטה. השודד האומלל הושפל מול קהל גדול של עוברי אורח כשאולץ לכרוע ברך ולהוריד את בגדיו, בזמן שהאישה אותה הוא ניסה לשדוד אוחזת בשיערו ומסרבת לתחנוניו לאפשר לו ללכת.

בסרטון שפורסם ב-24.5 ב-LiveLeak, וצבר כבר יותר מ-242 אלף צפיות, נראה הרגע המשפיל שבו הקורבן לשוד, אישה במכנסיים שחורים וג'קט ג'ינס, תופסת את העבריין הצעיר בשיערו, צורחת עליו, סוטרת לו, מורה עליו לכרוע ברך - וכלקח אחרון - דורשת ממנו להוריד את בגדיו, כולל גרביים ותחתונים. רק אחרי שהוא ממלא אחר הוראותיה ונותר עירום כביום היוולדו, היא משחררת אותו לדרכו והוא רץ משם במורד הרחוב כשכלב קטן רודף אחריו וקהל הצופים שהתאסף במקום מריע לה.

שודד מופשט ברחוב. צילום מסך
שודד הסתבך עם האישה הלא נכונה/צילום מסך

הסרטון קשה לצפייה, בעיקר בגלל האזעקה הרועשת שנשמעת בו. לפי LiveLeak, האזעקה מופעלת בכל פעם שמתרחש אירוע פשע בשכונה, כדי להתריע את יתר התושבים. בתגובות לסרטון הביעו כמה מהצופים את אכזבתם מהשודד, שלא העז לברוח גם כשהתאפשר לו. "כזה פחדן, למה הוא פשוט לא רץ משם?", כתב אחד ואחר הוסיף: "אם הוא נשאר שם, הוא כנראה אהב את זה". אחד הצופים נתן הסבר הגיוני: "זו לא האישה שמנעה ממנו לברוח. זה הקהל שהקיף אותו".

עוד באותו נושא

איך הגיב המאבטח כשנפל קורבן למתיחת ירי אכזרית במיוחד?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully