וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות ברוטלית ותקיפה ממש": הוארך מעצרה של הסייעת החשודה בהתעללות

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 14:25

בהקלטות שהגיעו לידי וואלה, נשמעים ילדי "גן אולימפי" בוכים, בעוד נשות הצוות צועקות לעברם מילים קשות. הסייעת מזל ירושלמי לא נכחה בדיון בהארכת מעצרה מפאת מצבה הרפואי החמור, שהתדרדר עם פתיחת החקירה נגדה. הורי הילדים לא הורשו לדבר בדיון: "סיטואציה הזויה"

"שקט! שקט! שימי ראש!": ההקלטות מההתעללות בגן בחולון/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) ב-5 ימים נוספים את מעצרה של מזל ירושלמי בת 51 מתל אביב שעל פי החשד הזניחה והפעילה אלימות מתמשכת כלפי קטינים בני חודשים ספורים ועד כ-3 שנים ב"גן אולימפי" בחולון בו עבדה כסייעת. חוקרי מחלק המשפחה של משטרת חולון מייחסים לה חשד לעבירות של התעללות פיזית או נפשית בחסר ישע והזנחת מושנה.

אמש, נעצרה מנהלת הגן, זיוה משיח והכן הוארך מעצרה בחמישה ימים. משרד החינוך הוציא צו הפסקה מנהלי לגן לתקופה של 60 יום. מהקלטות שהגיעו לידי וואלה נשמעים הילדים בגן בוכים, בעוד שהגננות והסייעות צועקות לעברם מילים קשות. בין היתר נשמעת אחת מנשות הצוות צועקת לעבר ילד: "חצוף. תשים ראש כבר. שקט, שיגעת אותי".

גן ילדים בו חשודה הגננת בצהרון בתקיפת ילדים, ירושלים, 9בינואר 2022. שלו שלום, TPS
בהקלטות מהגן ניתן לשמוע את אחת מנשות הצוות צועקת לעבר ילד: "חצוף. תשים ראש כבר. שקט, שיגעת אותי". גן ילדים/TPS, שלו שלום

מצבה הרפואי של ירושלמי החמיר מאז והובאה לחקירה, היא לא נכחה בדיון מאחר והיא מאושפזת כעת בבית החולים. במהלך חקירתה, החשודה שיתפה פעולה והציגה הסברים משלה לממצאים שהוטחו בפניה. "מדובר במי שנעדרת עבר פלילי, היא עוסקת בחינוך, מעולם לא הוגשו תלונות כנגדה, היא משתפת פעולה עם החקירות", טען עו"ד משה חי טוביה שמייצג את החשודה. "היא עבר צינטורים והיא חולת לב. ברגע זה היא בבית חולים כשיש חשש לחייה".

הוריהם של חלק מהפעוטות שנפגעו לכאורה ביקשו לדבר במהלך הדיון, אך השופטת אביטל אמסלם גלבוע סירבה לאפשר זאת והפנתה אותם להגיש תלונות עם טענותיהם במשטרה. לאחר שבמשטרה ביקשו להאריך את מעצרה ב-5 ימים, השופטת נענתה לבקשה בהחלטה חריפה. "הוצגו לי סרטונים המלמדים על התנהלות ברוטלית ותקיפה ממש של חלק מהקטינים", ציינה השופטת אמסלם גלבוע. "הדברים הוטחו בחשודה ואת חלקם היא אישרה וטענה שמדובר באקט חינוכי. אין חולק כי מדובר בתקיפה ובטח שקטינים בגיל כה צעיר לא צריכים לחוות אלימות כלשהי ובטח לא לקשר אותה לתהליך חינוכי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גן ילדים. Michael Giladi, פלאש 90
"שקטינים בגיל כה צעיר לא צריכים לחוות אלימות כלשהי ובטח לא לקשר אותה לתהליך חינוכי". גן ילדים/פלאש 90, Michael Giladi

"הסיטואציה שאנחנו כרגע נמצאים בה היא הזויה ובלתי נתפסת", מסרו הורים שנכחו בדיון. "לראות את הפנים של השופטת כשהציגו לה סרטונים, קשה מאוד לעכל שהתנהגו בברוטליות כלפי הילדים שלנו. אנחנו יודעים שיש לפנינו עוד דרך ארוכה ואנחנו כרגע רוצים לדעת מה קרה לילדים שלנו, מה עשו להם בזמן שהיו אמורים לשמור עליהם, לאהוב אותם, לגונן עליהם. דורות שלמים התחנכו וגדלו בגן הזה ולכן הרגשנו בטוחים, מסתבר שטעינו "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully