וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקת עובדים וכיבוד: נחשפו הוצאות מעון רה"מ בקיסריה

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 15:06

מנכ"ל משרד רה"מ דיווח לוועדת הכספים על הוצאות המעון הנוסף של נתניהו. לפי הדו"ח, במעון הוצאו כ-160 אלף שקלים על תוצאות תפעול ותחזוקה. הוצאות חשבון המים והגז הסתפקו בכ-31 אלף שקלים

לראשונה חילקה המשטרה ״מידעון״ אזהרה למפגינים נגד הממשלה בקיסריה/אלון בנקי

מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי דיווח הבוקר (שני) ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, על הוצאות המעון הנוסף של רה"מ בנימין נתניהו לשנת 2023. כאמור מדובר בדו"ח על הוצאות המעון בקיסריה ולא המעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים.

לפי הדו"ח במעון הוצאו כ-160 אלף שקלים על תוצאות תפעול ותחזוקה, כאשר הכוונה היא תחזוקה שאינה השבחה - לרבות תחזוקה שוטפת של המבנה, המחוברים אליו או המיטלטלין שבו, המצריכה תיקון, ובכלל זה תיקון שברים, איטום, חיזוקים, תחזוקה מונעת או מיטלטלין.

בית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. שלומי גבאי
בית רה"מ בקיסריה/שלומי גבאי

ההוצאות על העסקת עובדים הסתכמו בכ-76 אלף שקלים, הוצאות חשבון המים והגז הסתפקו בכ-31 אלף שקלים, ואילו הוצאות הכיבוד הסתכמו בסכום של 188 שקלים בלבד. לפי החלטת שכר שרים שוועדת הכספים קובעת, על מנכ"ל רה"מ לדווח לוועדת הכספים בכל שנה לא יאוחר מהראשון לחודש מרץ על הוצאות המעון הנוסף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי בראיון לחדשות 12, 9 באוקטובר 2023. חדשות 12, אתר רשמי
מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי/אתר רשמי, חדשות 12

לפני כחודש וחצי פרסמנו בוואלה! כי היועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, אישרה כי המשרד מימן עבודות בבריכה בביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה - בזמן המלחמה. "לפי הנתונים שנמסרו לי, בתאריך 26 בנובמבר 2023 התבקשו, באישרו המנכ"ל, עבודות תחזוקה שונות בבריכה במעון הפרטי של ראש הממשלה בקיסריה", כתבה ברנע פרגו בהודעת מייל לעו"ד שחר בן מאיר.

"החשב מסר כי אישר עבודות אלו בהסתמכו על החלטת שכר שרים שקבעה כי אוצר המדינה ישא בכל הוצאות המעון הפרטי בקיסריה לרבות הוצאות תפעול ותחזוקה, הנדרשות למגוריו של ראש הממשלה ולמגורי משפחתו, כשמנכ"ל משרד ראש הממשלה הוסמך לקבוע את סוג ההוצאות והיקפן, וכי פרשנות ההחלטה במכתבו של עו"ד גיל לימון, שלפיה המשרד יממן במעון הפרטי בקיסריה רק הוצאות הקשורות לביצוע תפקידו של ראש הממשלה, הגיעה למשרדנו ב-6 בפברואר 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully