וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועמ"שית משרד רה"מ אישרה: המדינה מימנה עבודות במעון בקיסריה בזמן המלחמה

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 21:18

שלומית ברנע פרגו אישרה לעו"ד שחר בן מאיר באמצעות דוא"ל כי בזמן המלחמה התבקשו עבודות תחזוקה בבריכה בביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה. "החשב מסר כי אישר עבודות אלו בהסתמכו על החלטת שכר שרים שקבעה כי אוצר המדינה ישא בכל הוצאות המעון הפרטי"

רעיית רה"מ בדיון משפט נתניהו: "באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ"/ביני אשכנזי

יועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, אישרה כי המשרד מימן עבודות בבריכה בביתו הפרטי של בנימין נתניהו בקיסריה בזמן המלחמה. "לפי הנתונים שנמסרו לי, בתאריך 26 בנובמבר 2023 התבקשו, באישרו המנכ"ל, עבודות תחזוקה שונות בבריכה במעון הפרטי של ראש הממשלה בקסיריה", כתבה ברנע פרגו בהודעת מייל לעו"ד שחר בן מאיר.

"החשב מסר כי אישר עבודות אלו בהסתמכו על החלטת שכר שרים שקבעה כי אוצר המדינה ישא בכל הוצאות המעון הפרטי בקיסריה לרבות הוצאות תפעול ותחזוקה, הנדרשות למגוריו של ראש הממשלה ולמגורי משפחתו, כשמנכ"ל משרד ראש הממשלה הוסמך לקבוע את סוג ההוצאות והיקפן, וכי פרשנות ההחלטה במכתבו של עו"ד גיל לימון, שלפיה המשרד יממן במעון הפרטי בקיסריה רק הוצאות הקשורות לביצוע תפקידו של ראש הממשלה, הגיעה למשרדנו ב-6 בפברואר 2024".

בית ראש הממשלה בנימין נתניהו, עזה ירושלים, קיסריה. שלומי גבאי, יונתן זינדל פלאש 90, אלכס קולומויסקי, עיבוד תמונה
נתניהו על רקע המעון בקיסריה והבית ברחוב עזה/עיבוד תמונה, שלומי גבאי, יונתן זינדל פלאש 90, אלכס קולומויסקי

עוד כתבה: "בנוסף הוגשה בקשה באישור המנכ"ל בתאריך 29 באוקטובר 2023 לביצוע עבודות שונות בבריכה שכללו החלפת יחידות שיש ותיקוני אריחים, אולם המנכ"ל והחשב החליטו שלא לאשר הזמנת עבודה זו והיא בוטלה. המנכ"ל מסר כי בחן בשנית את הבקשה והנחה להקים שוב את ההזמנה לתיקון ולהחלפה של אריחי שיש בבריכה. ההזמנה הוקמה בתאריך 6 בדצמבר 2023, אךך לא אושרה ע"י החשב, ולכן לא בוצעה".

רק לפני כשבועיים התייחסה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, לסערת מימון עבודות הבריכה במעון הפרטי בקיסריה, ואמרה במהלך דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים שבו העיד היועץ המשפטי לממשלה לשעבר יהודה ויינשטיין במשפט נתניהו, כי מדובר ב"שטויות, באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully