וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו: "לא משפצים את הבריכה בקיסריה בזמן המלחמה"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 15:40

רעיית רה"מ התייחסה לראשונה לפרסום לפיו משרד ראש הממשלה אישר בזמן המלחמה את שיפוץ הבריכה בבית הפרטי של משפחת נתניהו וכן תיקוני שיפוץ נוספים. "זה שטויות", קבעה נתניהו. עם זאת, על פי הדיווחים ההחלטה התקבלה ע"י יוסי שלי ועוררה מחלוקת בינו לבין חשב המשרד

רעיית רה"מ בדיון משפט נתניהו: "באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ"/ביני אשכנזי

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון בו העיד היועץ המשפטי לממשלה לשעבר יהודה ויינשטיין במשפט נתניהו, והתייחסה לראשונה לפרשת שיפוץ הבריכה בקיסריה. "שטויות, באמצע מלחמה לא עושים שום שיפוץ", קבעה נתניהו.

עם זאת, בשבוע שעבר פורסם כי משרד ראש הממשלה אישר בזמן המלחמה את שיפוץ הבריכה בבית הפרטי של משפחת נתניהו וכן תיקוני שיפוץ נוספים. על פי הדיווחים, את ההחלטה קיבל מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, ולפי מקור במשרד האוצר היא עוררה מחלוקת בינו לבית חשב המשרד שביקש לעזוב את תפקידו.

בסיום דבריה נתניהו תקפה את אביעד גליקמן, כתב לענייני משפט בחדשות 13, ואמרה: "חשוב שהצופים שלך ידעו שאתה משקר במצח נחושה".

שרה נתניהו בדיון בתיקי האלפים. 7 בפברואר 2023. ביני אשכנזי
שרה נתניהו בבית המשפט, היום/ביני אשכנזי

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, יהודה וינשטיין, שגם שימש כסניגורו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העיד היום בדיון בתיק 1000, בבית המשפט בירושלים. לראשונה, לאולם הדיונים בבית המשפט בירושלים הגיעה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, על מנת לצפות בדיון.

עם פתיחת העדות, החלה הפרקליטות בחקירה ושאלה אם נתניהו פנה אליו לגבי קבלת מתנות ואם הוא העניק לו חוות דעת מקצועית בנושא. וינשטיין הכחיש, וציין כי ייצג אותו לאחרונה לפני כ-20 שנים. בפרקליטות ניסו להמשיך לבחון אם וינשטיין העניק חוות דעת מקצועיות לנתניהו על קבלת מתנות וסניגורו של נתניהו בדיון, עורך הדין עמית חדד, התרעם כי לו וינשטיין ימשיך לענות יהיה מדובר בהפרה של החיסיון לו נתניהו זכאי בתקופה בה יוצג על ידי וינשטיין.

הדיון בבית המשפט התלהט עקב הויכוח על שבירת החיסיון. "בחקירה ענית על השאלה הזאת נכון, על השאלה האם נתת חוות דעת בנוגע למתנות לנתניהו בתור סנגור פרטי?", שאלו בפרקליטות. "לא בטוח שעשיתי בשום שכל שלא התעקשתי אז", השיב וינשטיין, שמיאן לענות על השאלות. חדד קטע את החקירה: "אני מתנגד, החיסיון שייך ללקוח - לא לעורך הדין. חיסיון זה קודש הקודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully