וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה לפטר אותך ואת היועמ"שית, איך דואגים לזה?": ההשתלחות הפרועה של אמסלם

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 18:20

מתקפה מצד השר בדיון על הקמת צוות ליישום מסקנות דוח מירון. המשנה ליועמ"ש לימון אמר כי נתניהו אינו יכול להחליט על הקמת הצוות, שכן הוא בניגוד עניינים. אמסלם התפרץ: "אני רוצה להדיח אותך ואת בהרב-מיארה. רה"מ מנוע מלעסוק בזה, נכון? תסביר לי איך לקדם את זה"

בווידאו: "סערת הוודקה": עימות מביש בין גוטליב לאמסלם/ערוץ הכנסת

השר דודי אמסלם תקף היום (ראשון) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה ואת המשנה שלה, גיל לימון. המתקפה אירעה במהלך הדיון בממשלה על הקמת צוות שרים ליישום מסקנות ועדת החקירה הממלכתית לבדיקת אסון מירון.

המשנה ליועמ"ש לימון אמר לראש הממשלה בנימין נתניהו כי אינו יכול להביא את ההחלטה על הקמת צוות שרים ליישום מסקנות דו"ח מירון. זאת, מפני שהדו"ח מכיל מסקנות נגדו, עובדה שמעמידה אותו במקרה זה בניגוד עניינים. מזכיר הממשלה יוסי פוקס אמר כי "רה"מ רק מנחה" - או אז השר אמסלם יצא במתקפה על המשנה ליועמ"שית לימון: "מי אתה רוצה שינחה?? אני רוצה להדיח אותך ואת היועצת המשפטית לממשלה. ראש הממשלה מנוע מלעסוק בזה, נכון? אז בוא תסביר לי איך אני מעלה את זה לדיון. אני רוצה לפטר אותך".

דודי אמסלם, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
"אני רוצה להדיח אתכם". השר אמסלם/ראובן קסטרו
שר המשפטים יריב לוין. יונתן זינדל, פלאש 90
"לכם מותר הכל". שר המשפטים יריב לוין, שהצטרף למתקפה של אמסלם במהלך הדיון/פלאש 90, יונתן זינדל
המשנה ליועמ"שית עו"ד גיל לימון. יונתן זינדל, פלאש 90
"מי אתה רוצה שינחה להקים צוות?". המשנה ליועמ"שית גיל לימון/פלאש 90, יונתן זינדל

גם שר המשפטים יריב לוין תקף את המשנה ליועמ"שית. "לכם מותר הכל", הטיח בו, "אתם מחליטים על הוועדה של הרוגלות. שם אין לכם בעיה, למרות שזה נגדכם. איך אתם מחליטים?"

בשלב מסוים ביקשו נתניהו ומזכיר הממשלה יוסי פוקס ביקשו מאמסלם להפסיק את הצעקות, ונוסח ההחלטה שונה מ"ראש הממשלה החליט על הקמת צוות שרים" ל"ראש הממשלה הנחה על צוות שרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully