וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר אבל נשלח למשפחתה של החטופה לירי אלבג עם הכיתוב: "המדינה היא החשובה ביותר"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 14:14

אלבג נחטפה מבסיס נחל עוז, ומשפחתה נאבקת לשחררה משבי חמאס זה חצי שנה. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות האירוע. אחותה של לירי: "בכיתי בהיסטריה, איך יש אנשים שמעזים לעשות את זה כשהם יודעים שהיא בחיים? זה מזעזע ומבחיל"

אמה של החטופה לירי אלבג בעצרת: "צאו איתנו לרחובות"/מערכת וואלה!

זר אבל הונח בפתח בית משפחתה של לירי אלבג ביום שישי. לירי, חיילת שנחטפה מבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר נמצאת בשבי חמאס מאז. משפחתה סיפרה כי הזר הופיע עם הכיתוב "יהי זכרה ברוך. המדינה היא החשובה ביותר". מבדיקה ראשונית של שב"כ עולה החשד כי הגורמים שעומדים מאחורי משלוח הזר הם "בסבירות גבוהה גורמים איראניים".

אחותה רוני אמרה לוואלה! כי "אנשים רעים החליטו לשלוח לנו זר אבל הביתה. אנחנו לא יודעים מי זה. ביום שישי קצין הביטחון של המושב ראה את זה, לקח את זה ישר למשטרה כדי שלא נראה בעצמנו והגיש תלונה. בכיתי בהיסטריה, איך יש אנשים בעולם שמעזים לשלוח זר אבל למשפחה, כשאנחנו יודעים שהיא בחיים. אין לי מילים, זה מזעזע ומבחיל אותי".

בעקבות האירוע פתחה המשטּרה בבדיקה. "עם קבלת התלונה, הועברה לבחינת גורמי המקצוע באגף לחקירות ומודיעין, לצד ניהול פעולות ראשוניות ע"י יחידת הפשיעה המקוונת של מחוז מרכז".

זר אבל הונח בפתח בית משפחתה של החטופה לירי אלבג ביום שישי עם הכיתוב ״יהי זכרה ברוך. המדינה החשובה ביותר״.. סעיף 27א', אתר רשמי
הזר שנשלח למשפחת אלבג/אתר רשמי, סעיף 27א'

לפני כחודש תקף אביה של לירי אלבג, אלי, את התבטאויותיו שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שאמר כי "החטופים זה לא הדבר הכי חשוב". "איחלתי לו גם שיחטפו לו את הילדים, אני לא מתבייש להגיד את זה", אמר האב בריאיון ב-103FM. אם שר בממשלה יכול להיות אטום לב, להגיד משפט כזה, אז אני אגיד גם את המשפטים שלי - שיחטפו לו את הילדים, ואחרי זה ידבר. כרגע אין לו זכות דיבור אז שיסתום את הפה".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully