וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של החטופה לירי אלבג: "איחלתי לסמוטריץ' שיחטפו לו את הילדים"

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 12:01

אלי אלבג זעם הביע את זעמו בריאיון ב-103FM בעקבות דבריו של שר האוצר על עסקת החטופים הנרקמת. "כרגע אין לו זכות דיבור אז שיסתום את הפה", אמר. עם זאת, לדבריו, הוא סומך על ראש הממשלה נתניהו בקידום שחרור החטופים. "אני רוצה את הילדה שלי בבית"

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג, הציג את תמונתה לפני החטיפה ואחרי החטיפה/מטה החטופים

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג, החיילת בת ה-19 שמוחזקת בשבי חמאס, תקף הבוקר (שלישי) את התבטאויותיו האחרונות של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בעניין החטופים. "התפוצצתי על סמוטריץ' ואמשיך כל פעם שהוא יתבטא עם רעיונות גאוניים שלא הייתי נותן לו להיות מורה בגן ילדים", אמר.

לדברי אלבג, "התבטאויות של ה'חטופים זה לא הדבר הכי חשוב', וכל מיני דברים כאלה ואחרים. איחלתי לו גם שיחטפו לו את הילדים, אני לא מתבייש להגיד את זה. אם שר בממשלה יכול להיות אטום לב, להגיד משפט כזה, אז אני אגיד גם את המשפטים שלי - שיחטפו לו את הילדים, ואחרי זה ידבר. כרגע אין לו זכות דיבור אז שיסתום את הפה".

"אמשיך לכבד ולחבק את משפחות החטופים תמיד וללא תנאי ואמשיך לפעול להכרעה צבאית וכניעה של החמאס כי רק כך נצליח להחזיר את החטופים ולנצח במלחמה", הגיב שר האוצר ב-X.

משפחות החטופים זועקים מחוץ להתכנסות קבינט המלחמה, 20 בפברואר 2024. ניב אהרונסון
אלי אלבג בהפגנה להשבת החטופים, בחודש שעבר/ניב אהרונסון

כשנשאל האם לדעתו ראש הממשלה מחויב לנושא החזרת החטופים, השיב אלבג נחרצות. "ראש הממשלה מחויב. הייתה לי איתו פגישה, כל חברי הקבינט, אין אחד, כולל דרעי, אני אומר לכם, גם דרעי באירוע, דואג, אכפת לו. אני אומר כל הזמן, בכל מקום, הזמן שלנו זה להיות מאוחדים, רק ביחד נוכל לנצח. זה לא יעזור, אני מתחנן, אין לנו ברירה, אני רוצה את הילדה שלי בבית ואם נמשיך בשישה באוקטובר נאבד את המדינה, לא רק את הילדים, את המדינה".

לירי אלבג. מתוך הכתבה בדיילי מייל, אתר רשמי
תיעוד של אלבג בשבי חמאס/אתר רשמי, מתוך הכתבה בדיילי מייל

על המגעים הנרקמים לעסקה אמר אלבג כי הוא דורש שתצא לפועל. "אני מחייב אותם שזה יקרה, והם גם בזה", הדגיש. "בואו לא נשכח שהיינו בחושך הרבה מאוד חודשים. עצם זה שמתחיל דו שיח, והוא הולך להיות ארוך וקשה, אנחנו מבינים את זה. אבל יש קשה ויש קשה יותר, אין לנו משהו אחר. אין דבר יותר חשוב מלהחזיר את החטופים. אלה שלא חושבים ככה, תדמיינו שחטפו לכם את הילד, יומיים לא עונה לכם, ואתם יודעים שהוא בידיים של אנשים רעים. אחרי זה תחשבו מה הייתם עושים, מה חשוב ומה לא חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully