וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת משפחות החטופים בת"א: "זה לא הזמן לפגרות"

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 21:07

בציון חצי שנה ל-7 באוקטובר, קיימו משפחות החטופים מסיבת עיתונאים וזעקו לעסקה להחזרתם. הנאומים היו בסימן ההודעה הקשה שיצאה היום, לפיה אלעד קציר, שנחטף בעודו בחיים ואף תועד בסרטוני תעמולה של חמאס, נרצח בשבי. "חצי שנה אנחנו בסיוט, שמרגע לרגע נהיה רע יותר"

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים בת"א: "זה לא הזמן לפגרות"/צילום: שלומי גבאי

משפחות החטופים קיימו הערב (שבת) מסיבת עיתונאים לציון חצי שנה מאז אסון 7 באוקטובר. הנאומים היו בצל ההודעה שצה"ל פרסם היום, כי החטוף אלעד קציר, שנחטף בעודו בחיים ואף תועד פעמיים בסרטונים שיצאו מטעם חמאס, נרצח בשבי. גופתו חולצה מעזה ותובא לקבורה בארץ. כמה קרובי משפחה של חטופים נאמו, ביניהם ילדים, הורים ואחים של חטופים.

אסתר בוכשטב, שבנה יגב נחטף על ידי חמאס: "קיבלנו היום הודעה קשה. מה יש לנו עוד לומר? אנחנו דואגים, כואבים ונלחמים עבור בני משפחתנו הנמקים במנהרות חמאס. חיים בחוסר ודאות. חצי שנה אנחנו בסיוט, שמרגע לרגע נהיה רע יותר. הם בגיהנום החמאס בתנאים לא אנושיים. הזמן שלהם אוזל. מה עוד אתם צריכים כדי להבין את התופת שהם עוברים? שאי אפשר עוד לחכות להימשכות המו"מ. הבשורה הקשה על אלעד הוכיחה שוב שאין עוד יום אחד לחכות. אנו דורשים שהמדינה שלנו תעשה הכול כדי להגיע לעסקה להביא את הנרצחים לקבורה".

הצהרת משפחות החטופים בתל אביב 06 באפריל 2024. שלומי גבאי
אסתר בוכשטב, שבנה יגב נחטף על ידי חמאס, במסיבת העיתונאים של משפחות החטופים/שלומי גבאי

ניסן קלדרון, אחיו של עופר קלדרון שנחטף על ידי חמאס, וששני ילדיו חזרו מהשבי בעסקה הקודמת: "סהר וארז חזרו, אבל לפניהם דרך ארוכה וקשה של שיקום. הם לא יוכלו להשתקם בלי שאבא שלהם יהיה פה. הלב שלנו מרוסק. אני קורא ומתחנן לראש הממשלה וחברי הקבינט - תביאו את אחי הביתה, תביאו את כל 133 החטופים שנשארו מאחור. זה לא זמן לפגרות, לא זמן להתמהמה. הזמן שלהם נגמר וכך גם שלכם. תחסכו משאר המשפחות את ההודעה המרה שקיבלה משפחת קציר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הצהרת משפחות החטופים בתל אביב 06 באפריל 2024. שלומי גבאי
ניסן קלדרון, אחיו של החטוף עופר קלדרון, במסיבת העיתונאים של משפחות החטופים/שלומי גבאי

נועם פרי, בתו של חיים פרי, שנחטף על ידי חמאס נאמה גם כן "באמצע דצמבר קיבלנו אות חיים אחרון מאבא שלי. כמה התרגשנו לראות שהוא מחזיק מעמד. הבשורות הנוראיות על אלעד מטלטלות אותנו וצריכות לטלטל כל אזרח במדינה. הם כל יום בסכנת מוות. אלעד שרד בגבורה שלושה חודשים. אלעד זעק מהממ"ד בביתו, אלעד זעק מהשבי. היה אפשר וצריך להביא אותו בחיים. ראש הממשלה וחברי הקבינט - זו אחריותכם, שלחו את ראש שב"כ והמוסד עם הנחיה לא לחזור בלי עסקה".

הצהרת משפחות החטופים בתל אביב 06 באפריל 2024. שלומי גבאי
נועם פרי, בתו של חיים פרי, במסיבת העיתונאים של משפחות החטופים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully