וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחירות עכשיו!": ההפגנות נגד הממשלה מעלות הילוך בצל חצי שנה למלחמה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 20:21

מחאה נגד הממשלה ולמען הקדמת הבחירות צפויה להתקיים במוצאי שבת, זאת ברקע העימותים האלימים שהתרחשו בשבוע האחרון, במחאות הקוראות "בחירות עכשיו" ברחבי בארץ. "חצי שנה לתוך המחדל - החטופים נמקים במנהרות החמאס, איבדנו את הדרום והצפון, ואין שום אופק ליום שאחרי"

מפגינים למען הקדמת הבחירות חוסמים את איילון/ארז הראל

בצומת קפלן תתקיים במוצאי שבת הקרובים הפגנה נגד הממשלה. הפגנה זו מתקיימת כבר כמה חודשים באופן קבוע, והפעם תהיה בסימן חצי שנה למלחמה.

מתנועת חופשי בארצנו, ממובילות ההפגנה, נמסר כי "המוני האזרחים ייצאו לרחובות משום שבמשך חצי שנה אנחנו חיים במדינה ללא ממשלה מתפקדת. ממשלת החורבן מובילה אותנו מאסון לאסון ואין לה את הלגיטימציה המוסרית והציבורית להמשיך ולכהן. הדבר הנכון לטובת המדינה הוא לפזר את הכנסת, ולתת לעם לבחור הנהגה חדשה, כזו שתהיה מחויבת לעם ולצרכי המדינה בשעת משבר ולא לצרכים הסקטוריאליים וההישרדותיים שלה".

"חצי שנה לתוך המחדל המתגלגל - 134 חטופים נמקים במנהרות החמאס, איבדנו את הדרום והצפון, ואין שום אופק נראה ל'יום שאחרי' או אסטרטגיה להשבת הביטחון. רק עם ממשלה חדשה נוכל להתחיל את שיקום המדינה והחזרת אמון העם בהנהגה", אמרו.

הפגנות בירושלים, רחוב קפלן, 31 במרץ 2024. ללא, אתר רשמי
"ממשלת החורבן מובילה אותנו מאסון לאסון". הפגנות נגד הממשלה ובעד עסקת חטופים בירושלים/אתר רשמי, ללא

בהפגנה נגד הממשלה שהתקיימה שלשום, התפתחו עימותים קשים בין המפגינים לכוחות המשטרה לאחר שיצאו בצעדה מאזור הכנסת לבית הנשיא ומשם לבית ראש הממשלה. כמה מהם עוכבו לחקירה.

בהמשך הערב השוטרים ביקשו לפנות את המפגינים באמצעות מכתז"ית - אז אחד המוחים נשכב מתחתיה והקשה עליה להתקדם במשך כחצי שעה. רק כשהמשטרה פתחה את הגישה לכביש, בחר המפגין לשחרר את אחיזתו ממנה - והוא נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה. המפגינים קראו לעברו: "הוא גיבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully