וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה בשבי חמאס: עצרת הענק למען שחרור החטופים

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 22:32

מטה המשפחות להחזרת החטופים יקיים בראשון הקרוב עצרת בירושלים, לציון חצי שנה בה 134 חטופים נמצאים בשבי חמאס בעזה. בהפגנה ישתתפו שורדי שבי, משפחות חטופים ואנשי ציבור. "כל עדות של שורד מוכיחה מחדש - החטופים עוברים התעללויות ופגיעות מיניות על בסיס יומי"

משפחות חטופים במסיבת עיתונאים בת"א/מעריב

מטה משפחות החטופים יקיים ביום ראשון הקרוב, 7 באפריל, עצרת בירושלים לציון חצי שנה לנפילתם בשבי של 134 הישראלים בשבי החמאס. העצרת תתקיים בכיכר שמול משכן הכנסת.

מטעם מארגני העצרת נמסר כי "משפחות החטופים, יחד עם כלל אזרחי ישראל יעלו לירושלים, בירת ישראל, למפגן אחדות וזעקה משותפת, בהשתתפות שורדי שבי, משפחות החטופים ואנשי ציבור ידועים
משפחות החטופים מזמינות את כל אזרחי ישראל: ימין ושמאל, חילונים ודתיים, להגיע לעמוד לצידן ולהמשיך להיאבק כתף אל כתף - עד לשחרור אחרון החטופים".

עוד הוסיפו כי "כל עדות של שורד שבי מוכיחה מחדש: החטופים עוברים התעללויות ופגיעות מיניות על בסיס יום יום שעה שעה. עיניהם של החטופים נישאות בתקווה שמדינת ישראל, אותה הם כל כך אוהבים, תושיע אותם, המדינה שרואה את ערך החיים כערך עליון".

הפגנת משפחות החטופים בכניסה לקריה, 7 במרץ 2024. איתן סלונים, אתר רשמי
"עיניהם של החטופים נישאות למדינה שתושיע אותם". הפגנת משפחות החטופים בכניסה לקריה בתל אביב/אתר רשמי, איתן סלונים

שלשום נציגי משפחות החטופים מרחו צבע צהוב ביציע האורחים בכנסת בזמן מליאתה. פעולה זו נעשתה במחאה על התנהלות הממשלה, שלטענתם הכשילה עסקה לשחרור יקיריהם. כמו כן, המשפחות מחו על רקע מליאת הכנסת, שהינה האחרונה של מושב החורף, ויציאתם של חברי הכנסת לפגרה החל מיום רביעי. זאת על אף מחאה ציבורית בנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully