וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר דיכטר: "הפגנות פראיות רק מחזקות את חמאס"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 9:25

שר החקלאות וראש שב"כ לשעבר בראיון ל-103fm: "הכאב של משפחות החטופים צובט בלב, אבל המחשבה שאם יפגינו יותר יגדילו את הסיכוי לעסקה - הפוכה מהעובדות". על הרג עובדי ארגון הסיוע בעזה: "זה לא יעצור את המלחמה. כמה בלתי מעורבים נפגעו במערכות של ארה"ב?"

הפגנות בדרך בגין בירושלים, שוטר תועד מכה מפגין/רוני כנפו

שר החקלאות אבי דיכטר, חבר הקבינט המדיני ביטחוני, אמר היום (רביעי) בריאיון ל-103fm כי "הפגנות פראיות מחזקות את המיקוח של חמאס". בדבריו התייחס להפגנות הסוערות אמש בירושלים. "צריך להסתכל איך רואים את זה בצד השני, בסופו של דבר בחמאס מסתכלים מה כושר המיקוח שלהם מולנו".

"המערכת הצבאית מחלישה את כוח המיקוח שלהם, היא כבר חצי שנה במלחמה, השמידה כמעט את כל תשתיות הטרור הצבאיות של חמאס והג'יהאד בעזה, הם מחפשים כל דבר אחר שיכול לחזק את כוח המיקוח שלהם", טען.

יחד עם זאת, אמר על משפחות החטופים כי "יש להם משימה אחת בלבד, לא צריך לעניין אותם שום דבר חוץ מלהביא את הבת או הבן שנחטפו לתוך עזה". על טענתן כי ראש הממשלה הינו מכשול להשגת עסקה אמר כי מדובר "ב-180 מעלות מהמציאות".

אבי דיכטר בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"הפגנות פראיות רק מחזקות את חמאס". דיכטר/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

דיכטר התייחס גם לתקרית ברצועה, בה נהרגו עובדי סיוע, ולביקורת עליה מצד ארצות הברית: "זו תקלה, צה"ל תיחקר, הרמטכ"ל באופן אישי תיחקר, זה מראה את הרצינות שישראל מייחסת לזה. אלה אירועים שקורים ולצערי גם איבדנו לוחמים ישראליים, כולל במלחמה הזו, כתוצאה מטעויות שלנו. בסוגיה הזו יפיקו את הלקחים, יראו איך ממשיכים את המלחמה בצורה יותר ממוקדת עם יותר זהירות, בוודאי מול אנשים שמגישים סיוע, בוודאי מול אנשים ממדינות אחרות, אבל זה לא יעצור את המלחמה. קח את ארה"ב, במלחמות מה שיעור הפגיעה שלהם באנשים שלא קשורים למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully