וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוחרר מהאשפוז, והתייחס לתקרית בעזה: "מצטער על פגיעה באנשים חפים מפשע"

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 15:10

לאחר ששוחרר מוקדם יותר מבית החולים בבירה, התייחס נתניהו לתקרית אמש, בה נהרגו שבעה עובדי ארגון הסיוע ברצועת עזה. התקרית התרחשה בתקיפה אווירית בדיר אל בלח. בין ההרוגים - אזרחים מאוסטרליה, בריטניה ופולין. נתניהו: "זה קורה במלחמה, אנו בודקים את האירוע עד תום"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו השתחרר מבי"ח הדסה עין כרם לאחר שעבר ניתוח בקע, 2 באפריל 2024/לשכת רה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לתקרית בה נהרגו שבעה עובדי ארגון הסיוע ברצועת עזה. "לצערנו ביממה האחרונה היה מקרה טרגי של פגיעה לא מכוונת של כוחותינו באנשים חפים מפשע ברצועת עזה", אמר בצאתו מבית החולים הדסה עין כרם, בו אושפז ביומיים האחרונים. "זה קורה במלחמה, אנחנו בודקים את זה עד תום, עומדים בקשר עם הממשלות, ונעשה הכל כדי שהדבר הזה לא ישנה שוב".

מסע"ת ראש הממשלה בנימין נתניהו, 31 במרץ 2024. לע"מ, צילום מסך
"מקרה טרגי של פגיעה בחפים מפשע". רה"מ בנימין נתניהו/צילום מסך, לע"מ

גם דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התייחס למקרה בהצהרה שערך היום לתקשורת הזרה ואמר כי "הלילה התרחש אירוע בעזה שהוביל למותם הטראגי של עובדי המטבח העולמי המרכזי, בעת שהם מילאו את שליחותם החיונית - להביא מזון לזקוקים לכך. כצבא מקצועי, המחויב לחוק הבינלאומי, אנחנו מחוייבים לבחון את פעולותינו באופן מעמיק ושקוף. דיברתי זה עתה עם מייסד WCK, השף חוזה אנדרס, והבעתי את התנחומים העמוקים ביותר של צה"ל - למשפחות ולכל ארגון המטבח העולמי המרכזי".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
הצהרת דובר צהל, דניאל הגרי. 19 באוקטובר 2023.. דובר צה"ל, צילום מסך
"יתקיים תחקיר עצמאי לאירוע -מחויבים לפעול באופן מעמיק ושקוף". דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי/צילום מסך, דובר צה"ל

בנוסף ציין הגרי כי צה"ל יקיים תחקיר מטכ"לי עצמאי לאירוע, על מנת להפיק לקחים לעתיד, ולסייע לארגון המטבח העולמי המרכזי למלא את משימתם הנעלה - להביא מזון וסיוע הומניטרי לתושבי עזה. "הארגון הגיע לסייע גם לישראלים אחרי אירועי הטבח בשבעה באוקטובר - הם היו אחד מהארגונים הראשונים שעשו זאת", הוסיף הגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully