וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניתוח: שחרור נתניהו מביה"ח יידחה ביממה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 17:57

אחרי שעבר בהצלחה ניתוח בקע בהדסה עין כרם, פרסמה לשכת רה"מ כי הוא ישתחרר מחר בצהריים. "הוא מרגיש טוב מאוד וממשיך לקיים את שגרת יומו מבית החולים, לרבות התייעצויות ושיחות"

מסע"ת ראש הממשלה בנימין נתניהו/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להשתחרר מאשפוז רק מחר (שלישי) בצהריים, לאחר שעבר אמש ניתוח בקע בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מלשכת רה"מ נמסר כי ההחלטה התקבלה בעצת רופאיו.

עוד נמסר מלשכת ראש הממשלה כי "נתניהו מרגיש טוב מאוד, והוא ממשיך לקיים את שגרת יומו מבית החולים, לרבות התייעצויות ושיחות".

מסע"ת ראש הממשלה בנימין נתניהו, 31 במרץ 2024. Photo Marc Israel Sellem, אתר רשמי
נתניהו במסיבת העיתונאים, אמש/אתר רשמי, Photo Marc Israel Sellem

נתניהו עבר את הניתוח בהרדמה מלאה בבית החולים הדסה שבירושלים - לטיפול בבקע שהתגלה בגופו כחלק מבדיקה שגרתית שנערכה במוצאי השבת. שר המשפטים וסגן ראש הממשלה יריב לוין ממלא לפי שעה את מקומו. את נתניהו ניתח מנהל האגף הכירורגי בהדסה פרופ' אלון פיקרסקי.

בקיץ פונה נתניהו לבית החולים שיבא פעמיים לאחר שחש ברע. בפעם השנייה שהגיע לבית החולים הוחלט לבצע בו השתלת קוצב לב. בדצמבר, לשכת ראש הממשלה פירסמה את דוח הבריאות השנתי של הצוות הרפואי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הדוח קבע כי "מצבו הבריאותי תקין לחלוטין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
פרופ' אלון פיקרסקי חתום על הדו"ח הרפואי של רה"מ נתניהו מחודש דצמבר 23 בו קבע כי מצב בריאותו תקין לחלוטין. לשכת ראש הממשלה, אתר רשמי
פרופ' אלון פיקרסקי חתום על הדו"ח הרפואי של רה"מ נתניהו מחודש דצמבר 23 בו קבע כי מצב בריאותו תקין לחלוטין/אתר רשמי, לשכת ראש הממשלה

הדוח הרפואי של נתניהו מורכב משני מסמכים - מכתב אחד בחתימת רופא המשפחה ד"ר צביקה ברקוביץ ופרופ' פיקרסקי, שקובע שנתניהו נמצא במעקב רפואי "קפדני ושגרתי", ושהוא "שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה ומצב בריאותו תקין לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully