וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר העבריין הישראלי במלזיה: חשד שניסה להתנקש בראש ארגון פשע

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 15:03

לפי הערכות, הישראלי שלום אביטן הגיע למלזיה כדי לחסל את ערן חייא, ראש ארגון הפשע הנמצא בסכסוך עם ארגון הפשע שעמו מזוהה אביטן, ושוהה בחו"ל. לאחרונה עלה החשד שעבריינים מארגונו של חייא זרקו רימונים לעבר בניין מגוריו של אביטן בת"א, וייתכן כי הוא ניסה לנקום

בווידאו: ראש ממשלת מלזיה לשעבר נשלח ל-12 שנות מאסר בגין גניבה מכספי המדינה/צילום: רויטרס

שלום אביטן, העבריין שנעצר במלזיה, הגיע למדינה כדי להתנקש בחייו של ראש ארגון הפשע המוכר ערן חייא - כך אומרים היום (ראשון) גורמים המעורים בפרטים. לפי הערכות, אביטן מזוהה עם ארגון הפשע של מוסלי, וההתנקשות תוכננה על רקע סכסוך מתמשך בין הארגונים.

ערן חייא מנהל כבר במשך שנים את פעילותו העבריינית מחו"ל. בין המדינות בהן שהה היו טורקיה, דובאי וכן מדינות נוספות באירופה. בימים אלו הוא נמצא בדרום מזרח אסיה, ועובר בה בין מדינות שונות.

לאחרונה נזרקו שלושה רימוני רסס לעבר הבניין בו מתגורר אביטן בשכונת בבלי בתל אביב, ולפי חשד הם נזרקו על ידי עבריינים המזוהים עם הארגון של חייא. כעת עולה החשד שאביטן ביקש לנקום בחייא או שנשלח על ידי עבריינים בכירים ממנו לבצע את החיסול.

הדרכון הצרפתי של שלום אביטן שנחשד כמזויף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הדרכון הצרפתי של שלום אביטן שנחשד כמזויף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אביטן בן ה-37 נעצר ביום רביעי שעבר. המשטרה הפדרלית במלזיה דיווחה כי ביצעה את המעצר שלו במלון ברובע ג'לאן אמפאנג היוקרתי בבירה, ותפסה את הנשק שנועד להתנקשות. אתמול עצרה משטרת המדינה שלושה בני אדם בחשד שסייעו לו באספקת הנשק והסעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully