וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: אנחנו פועלים בכל רחבי לבנון; חוק הגיוס? נפעל לפי הדין

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 22:52

ת"אל דניאל הגרי הודיע שבשתי היממות האחרונות חוסלו 18 אנשי חיזבאללה. כמו כן, צה"ל חיסל בפעולה בשיפאא את ראאד תאבת, ראש חיל האספקה וכוח האדם של חמאס, שהיה מקורב ליחיא סינוואר ולמוחמד דף. באשר לסערת חוק הגיוס אמר הגרי: "צה"ל קורא לגיוס לכל"

דובר צה"ל: אנחנו פועלים בכל רחבי לבנון; חוק הגיוס? נפעל לפי הדין/דובר צה"ל

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי הודיע הערב במסיבת עיתונאים כי צה"ל חיסל בפעולה בשיפאא את ראאד תאבת, ראש חיל האספקה וכוח האדם של הזרוע הצבאית של חמאס. לדבריו, תאבת "היה בעשירייה ראשונה, מקורב לסינוואר, דף ועיסא".

הגרי הוסיף בעדכון כי בבית החולים שיפא שהו 1,250 איש, בהם 900 חשודים. "זיהינו מתוכם 513 מחבלים, אנחנו מעריכים שיש עוד בכירים ועוד מחבלים", אמר הדובר. עוד אמר הגרי כי "חמאס מחריב את בית החולים והורס אותו. בית החולים נפגע קשות כתוצאה מפעולות חמאס".

במענה לשאלה האם צה"ל ערוך לגיוס המוני של חרדים אמר הגרי: "צה"ל הוא צבא העם, הוא קורא לגיוס לכל. אנחנו בצה"ל נפעל לפי הדין".

ראאד תאבת, בכיר חמאס שחוסל בפעולה בבית החולים שיפא. דובר צה"ל
ראאד תאבת, בכיר חמאס שחוסל בפעולה בבית החולים שיפא/דובר צה"ל
תקיפות צה"ל בעיירה נקורה בדרום לבנון. 27 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תקיפות צה"ל בעיירה נקורה בדרום לבנון. 27 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

באשר לצפון אמר דובר צה"ל שב-48 השעות פועל הצבא בכל רחבי לבנון, וחיסל 18 מחבלים של חיזבאללה. הוא התייחס לסבלם של תושבי הצפון בחצי השנה האחרונה והבטיח שצה"ל עושה הכול כדי שהתושבים יוכלו לשוב לבתיהם.

הגרי התייחס גם לאיסוף החומרים הפורנזיים שנועדו לחשוף את פשעי המלחמה של חמאס, ובהם התיעוד של חקירת המחבל שהודה באונס צעירה. "אנחנו נפיץ ונפרסם בעולם את הפשעים של חמאס, למה המלחמה שלנו צודקת ונגד מי אנחנו נלחמים", אמר הגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully