וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחלתי להפשיט אותה ועשיתי מה שעשיתי": מחבל מתאר את האונס שביצע ב-7 באוקטובר | תיעוד קשה

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 17:14

צה"ל פרסם תיעוד קשה מחדר החקירות שבו מתוודה מחבל מהג'יהאד האסלאמי על האונס שביצע בצעירה בקיבוץ שאליו נכנס בשבת השחורה. "היא אמרה לי 'תעזור לי', לקחתי אותה וזרקתי על הספה', הוא תיאר, "אנסתי אותה, היא דחפה אותי". כל זאת לקול צרחותיה של אמה של הצעירה

מחבל חשף בחקירה אלימות מינית ואונס ב-7 באוקטובר/דובר צה"ל

אגף המודיעין חושף עדות קשה של חקירת מחבל מארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי פלסטיני, שמודה באונס אישה ישראלית בעת מתקפת הטרור וברצח אזרחים.

המחבל, מנאר מחמוד מחמד קאסם, פעיל הכוח הימי של ארגון הטרור גא"פ, נתפס בתחילת חודש מרץ על ידי כח של יחידה 504 אשר פעל תחת אוגדה 98 במרחב חאן יונס. בחקירתו סיפר קאסם שלאחר הכניסה לשטח ישראל, נפגע אחד מחבריו בראשו. "מהפחד נכנסתי לקיבוץ, ונכנסתי לבית הכי קרוב", הוא מתאר, "נכנסתי לחדר, ומישהי היתה שם ונבהלה. היא אמרה לי 'תעזור לי', לקחתי אותה וזרקתי אותה לספה. היא לבשה חצאית כחולה וחולצה לבנה. השכבתי אותה, התחלתי להפשיט אותה ועשיתי מה שעשיתי".

מחבלים עזתים חוצים מרצועת עזה אל ישראל 07 באוקטובר 2023. Abed Rahim Khatib, פלאש 90
מחבלים נכנסים לתוך ישראל ב-7 באוקטובר/פלאש 90, Abed Rahim Khatib

לאחר מכן מוסיף קאסם: "אנסתי אותה. היא דחפה אותי וזה לא נמשך הרבה זמן. שמעתי צעקות בחוץ. זה נמשך שתי דקות. אולי דקה וחצי. שני גברים נכנסו מהדלת בחוזקה ושמענו צרחות. לא יודע אם זו היתה אמא שלה, או מי זאת היתה". לשאלת החוקר עונה קאסם שמתחת לבגדיה, הנאנסת לבשה תחתונים וחזייה ורודים.

שני הגברים שנכנסו לחדר, לפי תיאורו של קאסם, היו פעילים של גדודי חללי אל אקצא. "הם משכו את האמא של הבחורה, הכניסו אותה ושמו אותה לידה והבחורה ואמא שלה התחילו לנחם אחת את השנייה, לפי מה שהבנתי", הוא ממשיך ומוסיף: "נשארתי בחדר ואז הם פתאום לקחו את הבחורה ואת האישה, ויצאו מהשער שנכנסו ממנו".

זירת מסיבת הטבע נובה סמוך לקיבוץ רעים, 26 באוקטובר 2023. יוסי זמיר, פלאש 90
שטח מסיבת הטבע ברעים לאחר הטבח/פלאש 90, יוסי זמיר

עוד מספר קאסם שנתקל בשלושה גברים לבושים בבגדים אזרחיים. קודם לכן סיפר שכאשר נכנס לישראל, היו ברשותו אקדח ושני רימונים. "יריתי באחד והוא נפל על הרצפה", הוא מתאר, אחד הסתתר, ואז זרקתי רימון ויצאתי מהקיבוץ". לדבריו, הוא ירה בגבר שבו נתקל בפלג גופו התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully