וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי גוטליב תוקפת בחריפות: "ארה"ב הביעה תמיכה בחמאס"

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 12:36

חברת הכנסת מהליכוד התייחסה לאי הטלת הווטו האמריקני בהצבעה על הפסקת אש בעזה במועצת הביטחון של האו"ם, ותקפה את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "הוא מפגין בדרך עקיפה תמיכה בחמאס". על ביטול המשלחת הישראלית לוושינגטון: "טוב עשה נתניהו"

טלי גוטליב קראה לאח שכול: ״לא תדבר כך על ראש ממשלה״/רוני ניימן

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) תקפה בחריפות היום (שלישי) את ממשל ביידן, על רקע ההחלטה של ארצות הברית שלא להטיל וטו בהצבעה במועצת הביטחון אתמול על הפסקת אש בעזה. "אנחנו לא כוכב בארה"ב וגם לא קולוניה. ארה"ב, באי הטלת הווטו, הפגינה תמיכה בחמאס", אמרה גוטליב במהלך ראיון לגדי נס ב-104.5FM. על ההחלטה של רה"מ שלא לשלוח את המשלחת לוושינגטון אמרה: "טוב עשה נתניהו".

"מהיום הראשון שהם הביאו לכאן את נושאת המטוסים שלהם אני נחרדתי ואמרתי שזה לא רק לא תמיכה. כי אם ארה"ב הייתה תומכת, היא הייתה אומרת בפה מלא: 'אנחנו נעביר נשק ואמל"ח וכל דבר שישראל זקוקה לו'. עובדה שנושאת המטוסים גם עזבה פה את הארץ. זה לא נתן לי כלום, רק שידר לאויב שאנחנו לא יכולים לבד", הוסיפה.

טלי גוטליב, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, Ian Maule/Getty Images, עיבוד תמונה
"איפה יהודי ארה"ב שיגנו אותו?". ח"כ טלי גוטליב ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, Ian Maule/Getty Images

חברת הכנסת התייחסה למצבה הקשה של ישראל בעולם, בעקבות התמונות הקשות שמתפרסמות מהמלחמה בעזה: "העולם אפוף אנטישמיות וזו השפה שמדינת ישראל צריכה לדבר בה. האנטישמיות בעולם גואה, יש שנאת יהדות ושנאת יהודים בצורה שאני לא מצליחה לתפוס".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמרה: "הוא מפגין לא רק ידידות, אלא בדרך עקיפה תמיכה בחמאס. לא סתם יש חיזוק בעמדות חמאס בעניין עסקת החטופים". והוסיפה: "איפה יהודי ארה"ב שיגנו את ביידן? שיקראו לו להתעשת? שיזכירו לו מי בת ברית חשובה במזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully